موضوعات داغ

اشتباه گرفتن GTA با واقعیت:‌ سرقت آمبولانس و کامیون آتش‌نشانی توسط فردی در آمریکا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک مرد ۳۰ ساله اهل مریدیانویل آلاباما زندگی واقعی را با بازی GTA اشتباه گرفته است، و پس از سرقت چندین خودرو از جمله یک آمبولانس و یک کامیون آتش‌نشانی در نهایت سعی کرده با پای پیاده از دست پلیس فرار کند.

همه چیز از آخر هفته گذشته و زمانی آغاز شد که تایریک هیز ۳۰ ساله تلاش کرد تا خودرویی را در یک پمپ بنزین در بزرگراه ۳۱ شمالی در آتن به سرقت ببرد.

این مرد پس از شناسایی شدن توسط مالک خودرو فرار کرد و در نهایت سوار خودروی دیگری شد. این اولین خودروی سرقتی او بود.

هیز حین رانندگی در خیابان پرایور به پشت خودروی دیگری برخورد کرد که می‌خواست آن را نیز بدزدد. او پس از مشاجره کوتاه با راننده آن خودرو تسلیم شد و پا به فرار گذاشت. هیز در نهایت وارد یک شرکت شد و کلیدهای خودروی دیگری را دزدید. این دومین خودروی سرقتی او بود.

هیز از آنجا دور شد اما در نهایت با این خودرو نیز تصادف کرد و در آن لحظه توسط خدمه یک آمبولانس دیده شد. سرنشینان آمبولانس که قصد داشتند به او کمک کنند، در کنار خودروی سرقتی شماره دو توقف کردند و از هیز خواستند تا برای بررسی جراحات وارده سوار آمبولانس شود.

اما هیز نقشه دیگری در سر داشت، پس پشت فرمان آمبولانس نشست، یکی از خدمه آمبولانس را به بیرون هل داد و با آمبولانس از آنجا دور شد.

هیز که پلیس در حال تعقیبش بود سعی کرد از طریق رودخانه زیر بزرگراه US-31 فرار کند و در نهایت به بزرگراه بازگشت و این بار یک کامیون آتش‌نشانی متعلق به اداره آتش‌نشانی تنر را دزدید.

او بار دیگر از محل جرم فرار کرد، در حالی که ماموران پلیس بیشتری او را تعقیب می‌کردند. او در نهایت با کامیون آتش‌نشانی در یک بیشه گیر افتاد و مجبور شد با پای پیاده فرار کند. این تلاش هیز به اندازه بقیه اقداماتش در آن شب موفقیت‌آمیز نبود، بنابراین او در نهایت دستگیر شد.

تایریک هیز اکنون با اتهامات متعددی از جمله در اختیار داشتن انواع مواد مخدر مواجه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد