موضوعات داغ

قسمت اول سری پنجم گرند تور منتشر شد، ادای احترام به رالی نوردیک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

قسمت اول از سری پنجم مجموعه گرند تور طی مدت کوتاهی پس از قسمت قبلی، منتشر شد. تهیه کنندگان سرویس آمازون پرایم و سه مجری مشهور یعنی ریچارد هموند، جرمی کلارکسون و جیمز می بار دیگر به صفحه نمایش بازگشته‌اند تا مخاطبان خود را سرگرم کنند. می‌توان گفت که سه مجری سابق برنامه تخت گاز، فرمول موفق‌ این سری را با خود بردند و آن را در مجموعه گرندتور ادامه دادند.

فرمول اصلی مجموعه گرندتور، نمایش خودروهای محبوب به همراه کارهای سرگرم کننده بوده است. در قسمت اول از سری پنجم گرندتور که به نام تلنگر اسکاندیناوی یا Scandi Flick شهرت یافته است، سه مجری مشهور به کشورهای شمال اروپا سفر می‌کنند تا تجربه رانندگی در یخ و برف داشته باشند. میتسوبیشی لنسر اوولوشن، سوبارو ایمپرزا و آئودی RS4 سه خودرو این قسمت هستند که وجه مشترک هر سه آن‌ها، مجهز بودن به سیستم تمام چرخ محرک است.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می

در بخشی از این قسمت، شاهد شتاب‌گیری و ترمزگیری خودروها در یک تونل هستیم که یک پایگاه زیردریایی متعلق به دوران جنگ سرد است. جیمز می در این قسمت آسیب می‌بیند و صحنه تصادفی که مدت‌ها پیش در رسانه‌ها مطرح شده بود را از نزدیک می‌بینیم.

حال و هوای قسمت تلنگر اسکاندیناوی به گونه‌ای است که گویا با یک قسمت کلاسیک از مجموعه تخت گاز روبرو هستیم. با وجود افزایش سن هر سه مجری برنامه، آن‌ها همچنان به کارهای دیوانه وار خود همچون روز اول ادامه می‌دهند و هیچ حد و مرزی برای آن‌ها وجود ندارد. از این رو تماشای این قسمت را توصیه می‌کنیم. این روزها بسیار نادر است که سه مرد میانسال را روی صفحه تلویزیون ببینیم که در هیچ کاری فراتر از شوخی مهارت ندارند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/31
خداوکیلی شما با دوبله بزارید که ما نگاه کنیم
1401/7/1
به نظرم جرمی یه احمقه
1401/10/15
نظر احمقانه ای بود.
1401/7/2
این قسمت فوق العادس کلی خندیدم.
1401/7/3
اینجاست که فرق بین ماشین آلمانی آئودی با ماشین میتنسوبیشی ژاپنی مشخص میشه
جرمی با سرعت 120 تا وقتی میخواست بخوره به دیوار ترمزهای آئودی ماشین رو بموقع نگه داشتن اما ماشین جیمز خورد تو دیوار و داغون شد اونهم فقط با سرعت 80