موضوعات داغ

چری آریزو WS مدل 2023 به زودی معرفی می‌شود + تصاویر جاسوسی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چند روز پیش یک سدان جدید از محصولات چری در تست های جاده ای مشاهده شد. به احتمال فراوان و بر اساس اطلاعات بدست آمده این خودرو به عنوان چری آریزو WS مدل 2023 عرضه می‌شود. جالب اینجاست که این سدان چری بدون استتار به تست ها فرستاده شده است، بنابراین می‌توانید طراحی آن را ببینید. اما در مجموع هنوز اطلاعات کمی در مورد این خودرو وجود دارد.

چری آریزو WS مدل 2023 در تصاویر عمدتاً از جلو نشان داده شده است. باید بگویم سپر جلو کاملاً خشن طراحی شده است. این اثر توسط چراغ های جلوی بسیار بزرگی که بخشی از گلگیر چرخ ها را می گیرند تکمیل می‌شود. بین آنها یک گریل منظم با چندین نوار عمودی از مواد کروم است. در سمت راست جلوپنجره، یک آرم با نوشته WS قابل مشاهده است. در قسمت پایین سپر، چراغ‌های روشنایی اضافی قابل مشاهده است که بین آنها یک ورودی هوا فشرده قرار می گیرد. عکس های منتشر شده خطوط صاف بدنه را نشان می دهد که نشان دهنده عملکرد آیرودینامیکی خوب است. چرخ ها به سبک نسبتا ساده ای ارائه شده اند که با بقیه جزئیات بیرونی هماهنگ است.

چری آریزو WS مدل 2023

متاسفانه فضای داخلی چری آریزو WS مدل 2023 تصاویر نشان داده نشده است، اما می توان حدس زد که پکیج کاملی از آپشن های رفاهی و ایمنی در چری آریزو WS مدل 2023جدید ارائه شود. هنوز اطلاعاتی از تجهیزات فنی این سدان در دست نیست. همانطور که می‌دانید خانواده چری آریزو در سه مدل آریزو 5، آریزو 5 GT و آریزو 5Plus با سه گزینه برای پیشرانه در دسترس است. در این خانوانه چری آریزو5 یک موتور 1.5 لیتری و دو واحد توربوشارژ - 1.5 و 1.6 لیتری بنا به مدل نیروبخش خودروها هستند. به احتمال زیاد، چری آریزو WS مدل 2023جدید یکی از این موتورها را دریافت خواهد کرد. با این حال، برای اطلاع دقیق‌تر باید منتظر انتشار اطلاعات جدید در مورد این سدان در آینده نزدیک باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/28
جلو پنجره خیلی مسخره و ناهماهنگ است