موضوعات داغ

فروش لیزینگی هایما S5 ایران خودرو با تسهیلات + جدول قیمت شهریور 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو با اعلام این خبر احیای فعالیت لیزینگ ایران خودرو با فروش هایما S5 گفت: با هدف تنظیم بازار خودرو و همچنین جلوگیری از سودجویی واسطه گران در فرآیند فروش محصولات، گروه صنعتی ایران خودرو برای آغاز مجدد فروش به صورت لیزینگی اقدام نموده است.

حمید فلاح شعبانی با بیان این که از ششم مهرماه، بخشی از تولیدات روزانه هایما S5 به صورت اقساطی و با تسهیلات عرضه خواهد شد، گفت: در این طرح فروش لیزینگی محصول هایما S5 با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان عرضه خواهد شد.

او در ضمن تصریح کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود ۲۱ درصد و بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

کراس اوور هایما S5

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

فروش لیزینگی هایما S5 ایران خودرو با تسهیلات

خودرو قیمت مبلغ تسهیلات سود تسهیلات کارمزد مدت زمان بازپرداخت شیوه بازپرداخت
هایما S5 توربو 794 میلیون تومان 300 میلیون تومان 21 درصد 0 درصد 3 ساله ۹ چک چهار ماهه

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی فروش بر اساس شرایط بازار خودرو، سایر محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی از فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از فروش لیزینگ محدود به محصولات ایران خودرو نبوده و محصولات سایر خودروسازان را نیز در بر می گیرد.

شعبانی از آمادگی برای فروش لیزینگ در سایر حوزه های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح های فروش لیزینگی، هماهنگی لازم برای تامین اعتبار صورت خواهد گرفت و دیگر ضرورتی برای مراجعه مشتریان به بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

شعبانی در پایان گفت: هماهنگی برای فروش محصولات سایر خودروسازان از طریق لیزینگ ایران‌خودرو صورت گرفته و در آینده نزدیک نوع محصول و شرایط عرضه آن اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/29
اینقدر آشغالاشونو گران کردن که مردم توان خرید ندارن بعد یا کمال وقاحت و پررویی وقتی میبینن که آشغالاشون رو دستشون باد کرده میان میگن در راستای تنظیم بازار و کوتاه کردن دست دلان وام میدیم اونم با سود 21 درصد.
خداییش جونیمون تموم شد و رفت نه خونه ایی، نه ماشینی، نه تفریحی.
1401/6/29
الباقیشو از کجا بیاریم عزیز...!!!
1401/6/29
خبری نیست
1401/6/30
ک شبه قیمتو از ۵۹۵ تومن میکنید ۷۹۴ بعد فروش اقساطی میزارید!!!!!
۲۰۰ تومن اول ازتون اضافی میگیرن بعد قسطی میدن
1401/6/30
کی انشالله وقت گل نی؟
1401/6/30
با قیمت ۶۰۰ و بدونه بهره بدید من همین آشغال را می خرم ولی با ۸۰۰ که ۱۰۰ دیگه هم نزول تسهیلاتش هست واقعا" ..... اونی که بخرد
1401/6/30
عمو جان سلام ، قیمت ماشین هایما s5 را حدود ۲۰۰ میلیون گران کردید ، بعد میبینید مشتری قدرت خرید نداره ، طبیعتا تولیداتون رو دستتان باد کرده ، آمدید فروش با وام ۳۰۰ میلیون را گذاشتید ، حضرتعباسی اگر همان قیمت قبل بود و نقد و تحویل ۳ تا ۶ ماه میفروختید بهتر نبود ، تازه الان من خودم چند ساله هردفعه میخوام پولم جمع بشه خودرو بخرم ماشالله ۳ ماه ۳ ۳ماه افزایش میدین که طرف نتواند بخره ، شما ها جیب ما رانزن خیرات پیش کش ، از مهربانی شما آدم میترسه ، هایما را از ۹۰ تومن کردی ۸۰۰ میلیون کمتر از ۴ سال بعد داری بازار کنترل میکنی ، توروخدا کمی خودتان فکرکنید ، به شعور مردم توهین میشه
1401/7/3
با کدوم عقل زیر بار این خفت باید رفت ؟ واقعا کسی می خره
1401/7/4
آشغال چینی رو گرون کردن بعد کسی با این ظاهر داغونش و قدیمیش و قیمت بالاش زیر بار خرید نمیره آقایون منت تنظیم بازار میزارن در صورتی که همه میدونن که رو دستشون باد کرده.