موضوعات داغ

تارا ایران خودرو از قرعه کشی خارج می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه رونمایی از خودرو برقی تارا، در گفت‌وگویی از خروج تدریجی محصولات ایران خودرو از قرعه‌کشی خبر داد و افزود که 290 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از اول 1401 تا الان تولید شده و با افزایش ظرفیت تولید و عرضه خودروها از لیست قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

مهدی خطیبی ضمن اشاره به خروج خانواده محصولات هایما از قرعه‌کشی گفت که طی دو ماه آینده خودرو سدان تارا نیز از لیست خودروهای قرعه‌کشی ‌خارج می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو عنوان کرد که برنامه فروش خودروها خوشبختانه یا متاسفانه در انحصار وزارت صمت است و شرکت تنها در حال پیگیری برنامه تولید و افزایش عرضه خودرو است.

خطیبی با اشاره به رونمایی خودرو تارا برقی اظهار کرد که این محصول از دستاوردهای ایران خودرو در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان است و این خودرو از ویژگی شارژ سریع در 20 دقیقه بهره می‌برد.

فضای داخلی تارا برقی

او در ادامه افزود: سدان برقی تارا از یک موتور تمام برقی با توان ۱۲۰ کیلووات ساعت معادل ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر بهره ‌برد و با یک بار شارژ توان پیمایش تا ۳۰۰ کیلومتر را دارا است و از نظر توان و مشخصات فنی با خودرو‌های هم کلاس خود قابل رقابت است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که کراس‌اوور ملی ریرا در تمامی مراحل طراحی و تولید، دارای زمینه و ساختار برقی‌سازی بوده است، گفت: این خودرو به غیر از بخش سلول‌های باتری و قطعات الکترونیکی، به طور کامل و 100 درصدی تولید داخل است و این موضوع کاملا قابل اثبات بوده و جزو افتخارات کشور به شمار می‌رود.

ری‌را کراس اوور ملی ایران خودرو

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/2
تارا به این دلیل از قرعه کشی خارج شده چون قیمتش خیلی زیاده و کسی توان خرید نداره
خیلی لطف کردید که دیگه بابتش قرعه کشی نمیکنید
1401/7/2
از اینکه تارا را آزاد کردید خوبه
ولی قیمتش که ۸ برابر هست چی؟
ی فکری بحال قیمتش کنید تا بخریم ازتون
1401/7/11
پول دوتا پورش بدی هایما بدن خب ملت ندارن که بدن، تارا هم ظرف دوماه دیگه قیمتش میشه ۷۰۰ و کسی نمیتونه بخره که بیاد قرعه کشی، نگفته هم دنده ای یا اتوماتش، گفته تارا!
1401/7/19
اینکه تارا از قرعه کشی خارج میشه یعنی دقیقا برنامه فروشش چطور میشه؟؟میگن تو بورس فروخته میشه با مزایده؟کسی میدونه؟