موضوعات داغ

نگاهی به کراس اوور جدید چری تیگو 7 پلاس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چری عکس های رسمی از فضای داخلی تیگو 7 پلاس جدید (7 پرو مکس در بازار روسیه) را منتشر کرده است. خبرنگاران "پاپاراتزی" محلی نیز به نوبه خود تصاویر غیر رسمی منظمی را به اشتراک گذاشتند و اطلاعاتی نیز در مورد کراس اوور تیگو 7 پلاس جدید بتازگی در کاتالوگ‌های وزارت صنعت چین دیده شده است. در این مقاله به تمام اطلاعات بدست آماده می‌پردازیم.

چری از طراحی داخلی رسمی مدل جدید کراس اوور تیگو 7 پلاس رونمایی کرد. کاملاً قابل انتظار بود که نمای داخلی این خودرو یک کپی از نسخه هیبریدی اصلاح شده Tiggo 7 Plus است که در نمایشگاه موتور چنگدو ارائه شده است. فضای داخل تیگو 7 پلاس دقیقا همان صندلی‌های اسپرت، فرمان دی کات، صفحه نمایش کنترل دوگانه خمیده 24.6 اینچی و فضایی برای یک سیستم نمایشگر هدآپ HUD وجود دارد. حتی دسته دنده "کریستالی" با تصویر ببر بدون تغییر است.

یک "شخصی سازی" کوچک هنوز در این خودرو وجود دارد، قابل توجه‌ترین تغییر را می توان یک طرح رنگ روشن جدید به نام a la Ferrari است. نام رسمی این رنگ Mulan Red + Black است. برای اینکه فضای داخلی تیگو 7 پلاس گران‌تر به نظر برسد، بسیاری از عناصر مانند دکمه‌های فیزیکی، تزئینات، صندلی‌ها و عناصر در با کروم پوشانده شدند. همچنین مشخص شده است که جدیدترین سیستم عامل Lion 5.0 با هوشمندی یکپارچه در خودرو نصب خواهد شد.

کمی عجیب است که شرکت چری تصاویری از فضای داخلی را منتشر کرده است در حالی که ظاهر بدنه مدل جدید را کاملاً فراموش کرد. معمولا برعکس این اتفاق می‌افتد. اما همانطور که در چنین شرایطی اتفاق می افتد، "شکارچیان عکاسی" محلی به کمک آمدند. در عکس‌های جدید، یک نسخه سفید Tiggo 7 Plus جدید دیده می‌شود. می توان به این نکته اشاره کرد که طراحی و رنگ های فضای داخلی کراس اوور کاملا با تصاویر رسمی مطابقت دارد.

نمای عقب تیگو 7 پلاس

با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با پیشرانه خودروی منتشر نشده است، می‌توان از تصاویر نتیجه گیری کرد. علامت 290T در نمای عقب خودرو دیده می‌شود، با گشتاور موتور مطابقت دارد. این بدان معناست که زیر کاپوت کراس اوور جدید موتور آشنای 1.6 لیتری SQRF4J16 توربو با ظرفیت 197 اسب بخار قرار دارد. (290 نیوتن متر)، که با گیربکس اتوماتیک 7 سرعته "تر" دو کلاچه ترکیب می‌شود. این پیشرانه پیش از این در کراس اوورهای Tiggo 8 Pro و Exeed TXL ارائه شده است.

هنوز در مورد چهار چرخ بودن این خودرو نمی‌توان اظهار نظر کرد . در هر صورت حروف AWD که در نسخه آزمایشی تیگو 7 پرو چهار چرخ محرک وجود داشت، در این عکس وجود ندارد.

یکی دیگر از جزئیات جالب "خودروهای چینی" در پایگاه داده وزارت صنعت محلی یافت شد. به ابعاد کراس اوور اشاره دارد. طبق داده های ارائه شده، در رابطه با تیگو 7 پلاس فعلی، شاسی بلند جدید در سه پارامتر به طور همزمان تغییر می کند. تیگو 7 پلاس کوتاه‌‌تر است (1695 در مقابل 1746 میلی متر)، عریض تر (1862 به جای 1842 میلی متر) و فاصله بین چرخ‌ها بزرگتر شده است (1570 در مقابل 1558 میلی متر). بر این اساس، می‌توان نتیجه گرفت که علیرغم شباهت زیاد، نه تنها یک بازسازی نسل فعلی، بلکه یک مدل کراس اوور کاملاً جدید را در پیش رو داریم.

فضای داخلی تیگو 7 پلاس

به یاد بیاورید که نسخه چینی فعلی کراس اوور با پیشوند پلاس هنوز به روسیه نرسیده است. اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. این خودرو در سال جاری با نام Tiggo 7 Pro Max در بازار روسیه عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/5
سلام لطفا قیمت ۲۰۰ درصدی شدنش رو پس از ورود و ارائه به مردم شریفمان رو نیز اعلام بفرمائید