موضوعات داغ

دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022، سدان خوش چهره با قیمت پایه حدود 422 میلیون تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سدان دانگ‌فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022 که به عنوان رقیب چینی تویوتا کمری محسوب می‌شود، به‌روزرسانی شد. در مجموع، بسته به سطح تجهیزات، 7 تریم مختلف برای این سدان دانگ‌فنگ اعلام شده است و هزینه مدل‌های جدید سدان دانگ‌فنگ در چین از 422 تا 564 میلیون تومان بر اساس نرخ فعلی ارز است.

نمای بیرونی سدان دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022 تغییرات زیادی پیدا کرده است، اما به طور کلی با سبک قبلی مطابقت دارد. در نسخه هیبریدی، سدان Dongfeng Aeolus Yixuan Max دارای یک جلوپنجره بزرگ قرار داده شده است که تقریباً در تمام عرض نمای جلویی کشیده شده و این بخش با رنگ مشکی تزئین و دارای یک سطح برجسته با عناصر سه بعدی است. نسخه بنزینی این سدان دانگ‌فنگ دیگر به چراغ های جلوی LED ماتریسی مجهز نیست. این تغییرات روی پالت رنگ خودرو نیز تاثیر گذاشته است. رنگ قرمز از آن حذف شده و اکنون به جای رنگ سفید مرواریدی از سفید سرامیکی استفاده می‌شود. به تجهیزات این خودرو سیستم اتصال بلوتوث نیز اضافه شده است که راحتی بیشتری را در استفاده روزمره و اتصالات فراهم می‌کند.

فضای داخلی دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022

رنگ کابین سدان دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022 به روز رسانی شده است. قبلاً ترکیبی از سایه های قرمز و سیاه استفاده شده بود و اکنون دوخت تزئینی به رنگ نارنجی به آن اضافه شده است به‌عنوان تنوع بخش پس زمینه سیاه رنگ نیمه بالایی داشبورد و رودری‌های خودرو عمل می‌کند. صندلی‌ها، رودری‌ها، قسمت پایینی "داشبورد" و سایر بخش‌ها با رنگ‌های خاکستری روشن عرضه شده‌اند. فرمان با طراحی طراحی اسپرت دو پره و دو رنگ تشکیل شده است که مقداری غیرعادی به نظر می‌رسد. این خودرو در مدل Super Hot Dad به سنسور باران هوشمند برای بستن پنجره ها، گرمکن صندلی ها و دوربین پانوراما 540 درجه مجهز است.

مهم‌ترین نوآوری در سدان دانگ‌فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022، معرفی سیستم اتومبیل WindLink X نسخه 2.0 و همچنین به روز رسانی رایگان OTA، دوربین روی داشبورد و شارژر بی‌سیم برای گجت‌ها است. نسخه بنزینی سدان دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022 مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربو با 7 سرعته DCT است. که توان تولید 190 اسب بخار و 330 نیوتن متر را داراست. در نسخه هیبریدی سدان سدان دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max مدل 2022 از یک پیشرانه T1.5 و یک موتور الکتریکی هیبریدی یکپارچه HD120 بهره می‌برد. قدرت موتور احتراق داخلی 163 اسب بخار و موتور الکتریکی بازده 177 اسب بخار است و در مجموع 340 اسب بخار قدرت را در اختیار این سدان دانگ‌فنگ قرار می‌دهد. برای انتقال قدرت به چرخ‌ها این خودرو به یک گیربکس CVT الکترونیکی مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد