موضوعات داغ

معرفی مینی ون 8 نفره مسافربر اینرودز محصول جدید گروه بهمن + عکس

عکس مطلب اول

گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از اولین مینی ون 8 نفره اینرودز رونمایی کرد.

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور در زمینه خودروهای تجاری سبک و سنگین سابقه طولانی دارد. این شرکت در اواخر سال گذشته از مینی ون چند منظوره خودرو با نام اینرودز رونمایی کرد. حالا پس از گذشت چند ماه این شرکت از نسخه 8 نفره مسافربری اینرودز رونمایی کرد.

این خودرو مانند نسخه قبلی از یک پیشرانه تنفس طبیعی با توان 105 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد یک گیربکس دستی 5 سرعته وظیفه انتقال قدرت را به محور عقب برعهده دارد. دیفرانسیل عقب بودن اینرودز یک مزیت بشمار می‌آید و در زمان تکمیل ظرفیت و افزایش فشار روی چرخ‌های عقب، خودرو چسبندگی بیشتری خواهد داشت. توان تولیدی پیشرانه اینرودز برای یک مینی‌ون با ظرفیت حمل 8 نفر مسافر ضعیف به نظر می‌رسد. در مقابل وزن ناخالص و بدون کاربری مسافری 1280 کیلوگرم بوده تاحدودی می‌تواند کمبود قدرت را جبران کند.

مینی ون 8 نفره اینرودز

در حقیقت مینی ون اینرودز یک محصول اقتصادی است و برای قوای محرکه نیز از مجموعه موتور و گیربکس کاملاً اقتصادی استفاده می‌کند. شرکت سازنده تمام تلاش خود را داشته است که پیشرانه محصولش تا حد ممکن ارزان، کم‌مصرف و کم استهلاک باشد و از این رو یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس‌طبیعی با کد DK15-06 NA برای این محصول در نظر گرفته شده که در بهترین حالت فقط 105 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 6000) و 140 نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور 2800 الی 3600) تولید می‌نماید. مصرف سوخت مینی ون اینرودز هم 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر برای شرایط رانندگی ترکیبی عنوان شده که عدد قابل‌قبولی به نظر می‌رسد.

آپشن‌های ایمنی و رفاهی مانند فرمان برقی، سیستم کنترل کشش و کمکی ترمز، سیستم تشخیص مانع فعال و دو درب کشویی جهت سهولت تردد سرنشینان در این خودرو بکار گرفته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/29
با عرض احترام ، شتاب و قدرت موتور در سربالایی با ۸ سرنشین خیلی مهم و جای مینی ون خوب در ایران واقعآ" خالی هست . با آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون برای ایرانیان