موضوعات داغ

مرحله دوم عرضه خودرو لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا + جدول قیمت ویژه آذرماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور شرایط دومین مرحله عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا را اعلام کرد.

علاقمندان جهت شرکت در دومین مرحله عرضه کراس اوور لاماری ایما، بورس کالا از صبح روز چهارشنبه 9 آذرماه 1401 تا پایان همان روز اقدام نمایند. در این دوره لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا حضور داشته و افزایش قیمتی را تجربه نکرده است. در حال حاضر لاماری ایما با قیمت 981 میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.

در این دوره نیز مانند دوره‌های پیشین هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

همه هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

جدول قیمت عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا در آذرماه 1401

ﻧﻮﻉ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻣﺪﻝ ﺭﻧﮕﻬﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﭘﺎﻳﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺎﻟﻴﺎﺕ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻓﺰﻭﺩﻩ ﺳﺎﻳﺮ هزینه ﻫﺎﯼ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻛﺪ ﻃﺮﺡ ﻓﺮﻭﺵ ﺳﺮﺭﺳﻴﺪ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺳﻠﻒ
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﺳﻔﻴﺪ ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B-١٠٣  ١٤٠١/١١/١٩
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﻣﺸﻜﯽ ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠ ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B- ١٠٤ ١٤٠١/١١/١٩
ﻻﻣﺎﺭﯼ ﺍﻳﻤﺎ ١٤٠١ ﺧﺎکسترﯼ  ٩٬٨١٠٬٠٠٠٬٠٠٠  ٩ ﺩﺭﺻﺪ ﻗﻴﻤﺖ ٢٤٧٬٢٨٢٬٤٦٥ Eama-B-١٠٥  ١٤٠١/١١/١٩

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد