موضوعات داغ

شرایط فروش دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی در بورس اعلام شد + جدول قیمت ویژه آذرماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن در جدیدترین برنامه عرضه محصولات خودرو قصد دارد تا خودروهای دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرایم جدید را در با قیمت های قبلی در بورس کالا عرضه کند.

بر این اساس در دور جدید عرضه کراس اوورهای مونتاژی گروه بهمن در بورس، کراس اوور فیدلیتی پرایم ۷ نفره با جعبه دنده دو کلاچه تَر (W-DCT) و مشخصات جدید همچنان با قیمت پایه قبلی ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می شود و متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ درخواست خرید خود در را در بورس کالا ثبت کنند.

دیگنیتی پرایم نیز با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد و ثبت درخواست خرید آن از روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در تالار خودرو بورس کالای ایران آغاز می شود.

یکی از جدیرترین محصولات گروه بهمن یعنی کراس‌اوور دیگنیتی پرستیژ نیز پس از عرضه عمومی، در این دور عرضه خودرو در بورس وارد شده است. ثبت سفارش خرید دیگنیتی با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

در این دوره نیز محدودیت‌های قبلی برای خریداران وجود داشته و تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که در دور قبلی خرید خودرو از بورس برنده نشده باشند و مجاز به شرکت در این دور عرضه هستند. خرید برای افراد بالای 18 سال مجاز است و هر شخص کد ملی(شخص حقیقی) تنها می‌تواند برای یک کد عرضه اقدام نماید.به قیمت پایه عنوان شده هزینه هایی مانند بیمه، شماره گذاری، مالیات و… اضافه خواهد شد.

نمای عقب دیگنیتی پرستیژ

جدول فروش دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرایم در بورس کالا قیمت ویژه آذرماه 1401

نام خودرو رنگ بدنه تریم داخلی ظرفیت تاریخ عرضه
دیگنیتی پرستیژ سفید مشکی ۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرستیژ سفید زرشکی  ۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرستیژ مشکی مشکی ۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرستیژ مشکی زرشکی ۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
فیدلیتی پرایم ۷ نفره سفید مشکی ۲۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
فیدلیتی پرایم ۷ نفره مشکی مشکی ۲۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرایم سفید مشکی  ۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرایم سفید زرشکی ۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرایم مشکی مشکی ۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
دیگنیتی پرایم مشکی زرشکی ۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/7
مجلس بایست تحقیق وتفحص از شرکتهای خودرو ساز و جریانات پشت پرده وزارت صمت ولاوی برخی از نمایندگان درخصوص تعداد تولید ودپو وقرعه کشی خودرو سازها و سنگ اندازی واردات خودرو وبرای مردم شفاف سازی کنه چرا خودرو دربورس به تعداد بالا عرضه ولی در قرعه کشیها مشخص نیست ویاتعداد اندکی عرضه می شود و همه چیز به نفع خودرو سازه.؟
1401/9/9
لاوی!