موضوعات داغ

برندگان دور جدید فروش خودرو لاماری ایما مشخص شدند + زمان اعلام نتایج

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت آرین پارس موتور امروز 7 آذرماه برنامه قرعه کشی آخرین طرح فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما را با حضور نماینده دادستان ، بازرس وزارت صمت و مسئولان ارشد این شرکت برگزار کرد. از مجموع ۱۷۱.۲۸۴ شرکت کننده در جدیدترین طرح فروش لاماری ایما، ۴۵۰ نفر موفق به خرید این خودرو شدند.

بر اساس قوانین وزارت صمت 40 درصد ظرفیت تمامی طرح‌های فروش خودرو به ثبت نام کنندگان عادی، 50 درصد برای شرکت کنندگان طرح جوانی جمعیت و 10درصد نیز به طرح نوسازی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود و در این طرح فروش لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور نیز این موضوع رعایت شده است.

زمان اعلام نتایج دور جدید فروش خودرو لاماری ایما

پس از انجام بررسی‌های و صلاحیت سنجی مشتریان، نتایج این قرعه کشی خرید لاماری ایما از ساعت 14 روز سه شنبه یعنی فردا مصادف با هشتم آذرماه 1401 اعلام خواهد شد و همچنین برندگان این طرح فروش سه روز کاری زمان داشته تا نسبت به تکمیل وجه خرید خود اقدام نمایند. صورت عدم تکمیل وجه توسط برنده اصلی، خودرو به ظرفیت رزرو تخصیص داده خواهد شد.

در مرحله بعدی فروش شرکت آرین پارس موتور این شرکت در نظر دارد برای دومین بار کراس اوور لاماری ایما را در بورس کالا عرضه کند. بر اساس این دور عرضه 174 دستگاه لاماری ایما شامل 68 دستگاه مشکی، 68 دستگاه سفید و 38 دستگاه خاکستری در این طرح عرضه خواهد شد. لاماری ایما این روزها حدود 1.600 میلیارد تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری می‌شود. در این دور عرضه قیمت پایه خودرو لاماری ایما در طرح فروش فوق العاده با قرعه کشی 1.094 میلیارد تومان بوده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/7
171 هزاااار نفر در مقابل 450 ماشین؟
حالتون ناجور خوبه