موضوعات داغ

استفاده از جعبه دنده های مدرن ایتون و پیشرانه های کامینز در محصولات ویرادیزل

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

دنیای خودروسازی امروز را ، دنیای بدون سرزمین می دانند. شرکت های بزرگ و صاحب تکنولوژی با سرعت تمام آخرین تکنولوژی ها را تولید و سایرین که میخواهند بهترین را خلق کنند این تکنولوژی ها را خریداری می کنند و چینی ها امروزه در این کار مهارت دارد، علی الخصوص در بخش خودروهای سنگین. بزرگترین بازار مصرف و تولید خودروهای سواری و تجاری با توجه به تولید انبوه و استراتژی حضور در بازارهای جهان و رسیدن به مرحله تمرکز بر روی کیفیت به عنوان مزیت اصلی به خوبی توانسته اند بهترین تکنولوژی ها را در کنار هم قرار دهند. در زمینه خودروهای سنگین شرکت بزرگ شاکمان چین، یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودروهای سنگین تجاری در چین می باشد که به خوبی توانسته این مشارکت را با بزرگان غربی ایجاد کند.

شرکت ویرا دیزل زیر مجموعه گروه ماموت که یکی از پرسابقه ترین و عظیم ترین ها در عرصه خودروهای تجاری می باشد به عنوان نماینده رسمی شرکت شاکمان شناخته می شود و حال محصولات ویرا دیزل به طبع همکاری با شاکمان با آخرین تکنولوژی های غربی به بازار ایران عرضه خواهد گردید.

موتور CUMMINS که سردمدار پیشرانه های دیزل جهان است به عنوان قلب تپنده محصولات ویرا دیزل شناخته می شود. که همواره قابل اعتماد بوده و شناخته شده ترین در عرصه جهانی است. از سوی دیگر سیستم انتقال قدرت این محصولات نیز برند کاملا شناخته شده ایتون می باشد که خود سابقه طولانی در تامین جعبه دنده های سنگین دارد و عملا محصولات ویرا در حساس ترین بخش خود از تکنولوژی و اعتبار محصولات پرسابقه بین المللی (کامینز-ایتون) بهره می برند.

قطعا نگرانی بسیاری از دارندگان خودروهای سنگین به لحاظ حساسیت کار و نحوه استفاده به پیشرانه و سیستم انتقال قدرت تعلق دارد که ویرا دیزل با انتخاب بهترین های جهان با سابقه مستند و درخشان کلیه نگرانی ها را رفع کرده است و محصول قابل قبول را به گفته مدیران خود به بازار ایران عرضه خواهد نمود. محصولاتی که قطعا می توانند با توجه به ادعای مدیران این شرکت در عرصه طراحی و کیفیت در کنار خدمات حرفهای جدیدی را در بازار داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد