موضوعات داغ

چری تیگو 8 پرو مکس در نمایشگاه خودرو کرمان 1401 رونمایی شد + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

جدیدترین پرچمدار خانواده محصولات فونیکس توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان 1401 رونمایی شد. این محصول که با نام فونیکس تیگو 8 پرو مکس عرضه می‌شود با یک پیشرانه قدرتمندتر و قابلیت فنی چهار چرخ محرک ارائه می‌شود.

فیلم معرفی فونیکس تیگو 8 پرو مکس

عمده محصولات کراس‌اوور چینی که در بازار کشورمان عرضه می‌شوند به صورت دیفرانسیل جلو و 2 چرخ محرک هستند اما شرکت مدیران خودرو با عرضه محصول جدید فونیکس تیگو 8 پرو مکس سنت شکنی کرده و از خلا حضور خودروهای جدید 4 چرخ محرک و 2 دیفرانسیل به نفع خود بهره برده است، همچنین متقاضیان خودروهای دو دیفرانسیل نیز از این موضوع نفع خواهند برد و گزینه‌ای به روز و مناسب جهت حرکت در معابر ناهموار و آفرودی به لیست انتخاب‌های آن‌ها اضافه می‌گردد.

چری تیگو 8 پرو مکس در بخش فنی کاملا تغییر کرده است و پیشرانه 1,6 لیتری توربوشارژ قبلی جای خود را با یک پیشرانه 2 لیتری جدید و مجهز به توربوشارژر عوض کرده است. این پیشرانه توان تولید حداکثر قدرت 254 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور390 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را داراست. یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر نیروی تولیدی را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. توان و گشتاور بالای چری تیگو 8 پرو مکس در ترکیب با یک گیربکس مناسب و چهار چرخ محرک، عملکرد مناسبی را ایجاد می‌کند و برای طرفداران آفرود گزینه تقریبا مناسبی خواهد بود.

برخلاف تغییرات گسترده در بخش فنی، از نظر ظاهری چری تیگو 8 پرو مکس تغییرات اندکی را تجربه می‌کند. در نمای جلو سپر و چلو پنجره تا حدودی تغییر کرده و قاب کرومی جلوپنجره به رنگ دودی مات درآمده است که نمایی جذاب را ارائه می‌کند. در نمای عقب گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده و با یک کاور شیشه‌ای شفاف پوشانده شده است. خروجی اگزوز دوگانه با چهار سراگزوز گرد چهره بهتر و اسپورتی را به نمای عقب این خودرو داده است. یک دیفیوز کوچک و جدید تکمیل‌کننده نمای عقب خودرو است.

در نمای عقب گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده و با یک کاور شیشه‌ای شفاف پوشانده شده است

در فضای داخلی چری تیگو 8 پرو مکس شاهد تغییر خاصی نیستم و همان فضای آشنای قبلی پذیرای سرنشینان خودرو است.

پیش از این نیز خودروهای کراس‌اوور چینی دو دیفرانسیل در تیراژ کم و به صورت محدود در بازار کشورمان عرضه شدند اما اخیرا این موضوع به طور کامل متوقف شده بود و حال با مونتاژ و عرضه چری تیگو 8 پرو مکس این موضوع شکل دیگری به خود گرفته و مقداری هیجان به بازار کراس‌اوورهای چینی تزریق شده است.

شرکت مدیران خودرو در دی ماه 1401 قیمت فونیکس تیگو 8 پرو مکس را 2 میلیارد و 130 میلیون تومان اعلام کرده است.

فضای داخلی چری تیگو 8 پرو مکس

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/1
عالی شده حرف نداره
1401/11/1
انگار آیفون هست پرو و پرومکس راه انداختن. خیلی دوست دارم ماشین های کره ای بیان تو بازار به این چینی ها نشون بدن کت تن کیه…
1401/11/5
به همین خیال باش و روزگارتو سپری کن!!
1401/11/8
واردات کره ای هم دیدیم دیگه یه مشت ماشین قشنگ از طرف کیا وارد کردن که بیشترشون cvtبودن با موتور کم توان
واقعا جای خالی سانتافه ۲۰۲۲حس می شود برای واردات
اون می تونه اینو شکست بده
وگرنه وارداتی ها همه از نظری موتوری از این اَشغال چینی ضعیفن
1401/11/5
مثل همیشه مافیا پشت این قضیه هست
سه سال که گذشت لنت ماشین هیچ نمایندگی موجود نیست و هیچکسی جوابگو نخواهد بود دومیلیارد ماشین چینی بخرید برای سه سال