موضوعات داغ

خودرو BAC X3 PRO محصول خودروسازان بم در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد + ویدیو و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه خودرو کرمان که از 28 دی تا 1 بهمن میزبان شرکت‌های خودروساز داخلی است، شاهد رونمایی از جدیدترین محصول خودروساز کرمانی شرکت خودروسازان بم با نام BAC X3 Pro بود.

ویدیو معرفی BAC X3 PRO محصول مونتاژی خودروسازان بم

محصول جدید خودروسازان بم با نام اصلی میپل X3 پرو در حقیقت همان جیلی ویژن X3 است که با زیر برند میپل در بازار چین عرضه می‌شود و در ایران نیز با نام جدید BAC X3 پرو از سوی این خودروساز عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور جدید در کلاس یک هاچ‌بک جمع‌وجور شهری یا هاچ‌بک کراس قرار دارد و به عنوان یک محصول اقتصادی و ارزان قیمت شناخته می‌شود.

نمای عقب BAC X3 PRO محصول خودروسازان بم

BAC X3 PRO در بخش فنی از یک پیشرانه 1,5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این پیشرانه توان تولید حداکثر 102اسب بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور را داراست. در نسخه عرضه شده در کشور چین امکان خرید با دو مدل گیربکس‌های پنج سرعته دستی و یا اتوماتیک CVT امکان پذیر است. نسخه مونتاژی شرکت خودروسازان بم با گیربکس CVT به بازار عرضه خواهد شد. هاچ‌بک کراس BAC X3 PRO دیفرانسیل جلو خواهد بود.

در فضای داخلی یک صفحه نمایش 8 اینچی در وسط داشبورد وظیفه سرگرمی راننده و سرنشینان و نمایش اطلاعات را برعهده دارد. همانطور که از یک خودرو تقریبا اقتصادی انتظار داریم پشت آمپر آنالوگ است و خبری از مدل دیجیتال نیست. فضای داخلی با یک سانروف فضای مطبوع‌تری را برای افراد ایجاد می‌کند. صندلی‌ها با روکش چرم مصنوعی پوشانده شده است و سعی در القای حس لوکس بودن دارد. خودرو فاقد سوئیچ بوده و با دکمه استارت روشن می‌شود. ترمزهای عقب خودرو از نوع دیسک هستند و خودرو با رینگ آلومینیومی عرضه خواهد شد.

فضای داخلی هاچ‌بک کراس BAC X3 PRO محصول خودروسازان بم

قیمت خودرو هنوز مشخص نشده است اما احتمال در حدود 700 میلیون تومان توسط خودروسازان بم قیمت‌گذاری شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/1
همون رنو کویید هستش. الان 3 تا رنو کویید قرار داشته باشیم. یکی ایران خودرو. یکی سایپا. یکی بم خودرو. چرا؟
1401/11/2
ماشین قحطیه؟ آشغالهای بی اصل و نصب چینی یکسال نشده مثل برلیانس میرن و حالا دنبال قطعه بگرد
1402/12/10
طراحیش یجور ناقصه. انگار در حال تکمیل و بررسی بوده که ناگهان ولش کردند. اصلا پخته نیست نه طراحی داخلی نه خارجی. خیلی جای کار و جزییات داره و نیمه کاره مونده