موضوعات داغ

سدان فونیکس آریزو 6 پرو را باید لوکس ترین مدیران خودرو بدانیم. آریزو 6 پرو در حقیقت نسخه فیس لیفت آریزو 6 است که چند سال پیش به بازار عرضه شده بود و حال نسخه فیس لیفت آن با نام آریزو 6 پرو به بازار آمده است. فونیکس آریزو 6 پرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می تواند 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 9 سرعته CVT است که تقریباً روی اکثر خودروهای ام وی ام و فونیکس در ایران نصب شده است. از نظر طراحی شباهت زیادی بین آریزو 6 پرو و آریزو 6 وجود دارد اما جلوپنجره و نمای عقب آریزو 6 پرو کاملاً تغییر کرده است. اما در نمای داخلی شاهد تغییرات اندکی مثل تغییر پشت آمپر دیجیتالی هستیم.در این فیلم می توانید تست و بررسی آریزو 6 پرو را ببینید و نقاط قوت و ضعف آن را مشاهده کنید و با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/6
ضمن سلام و عرض خسته نباشید خدمت اعضای وبسیات خوب خودرو بانک، از نظر پیشرانه این نسخه هیچ فرقی با آریزو ۶ معمولی ندارد و فقط گیربکس ماشین از پلتفرم بروز تری برخوردار بود که یکم شتابش بهتر بود ولی باز هم مثل cvt-x tronic ,محصولات رنو نیسان مثل رنو کولیوس نیست و خوب دنده هارو شبیه سازی نمیکنه، تازه شتاب روی حالت اسپرت بود،اما کماکان حس و حال رانندگی با ماشین وارداتی رو ندارد،تا همین دوسال پیش توی این رنج قیمتی رنو تالیمسان کم کارکرد میشد خرید که قطعا پرسیژ و کلاس دیگه ای داره و بسیار ایمن تر هست،رینگ های بزرگ هم سواری خشکی رو برای داخل شهر اونم با تعلیق عقب تورشن بیم بهش میدن که قطعا تفاوتش رو هم توی هندلینگ حین پیچیدن با سرعت های بالا میشه متوجه شد که ضعیف تر هست ،در نهایت تشکر بابت این نقد و بررسی، به امید خودرو های قوی تر و معتبر تر.
1402/3/13
دوست عزیز، اولین گیبربکس های سی وی تی در ایران که اتفاقا باعث بد بینی مردم نسبت به این تکنولوژی شدن، همین گیبرکس های رنو و نیسان بود! محصول محبوبی مثل نیسان مورانو به دلیل برخورداری از گیربکس سی وی تی و عملکرد کندش، جایگاه خوبی توی بازار ایران پیدا نکرد در حالی که مورانو خودرو بسیار خوبیه، به جز گیربکس. مورانو و کولیوس با موتور خیلی قوی تر و برند با اصالتشون، باز هم توی شتاب، یارای رقابت با ماشینی مثل تیگو۷ پرو هم نیستن!
مورانو، کولیوس و تیگو۷ پرو، سه خودرو هم وزن هستن که به ظاهر موتور تیگو۷ از همه ضعیف تره ولی در عمل شتابش از هر سه مورد بهتره.
این مسئله خودش نشون میده گیربکس های جدید سی وی تی روی محصولات چینی تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به اون محصولات قدیمی که نام بردید، دارن.
از نظر خشکی هم اگرچه آریزو خیلی ماشین نرمی نیست ولی شما نام رنو تلیسمان رو آوردین که این خودرو مورد معروف بازار بخاطر سیستم تعلیق خشک و پر عیب و ایرادشه! اگر چه تلیسمان، کولیوس یا محصولات نیسان همگی امتیازات کیفی بالایی دارن ولی شما دقیقا این خودرو هارو با همون نقاط ضعفشون معرفی کردین که جالبه.
با این حال در حال حاضر هیچ خودرویی در ایران ارزش واقعی خودش رو نداره، ولی گارانتی ۵ ساله شرکتی و سرویس های رایگان پشتوانه خودروهای صفر چینیه که باعث فروش خوبشون شده. محصولات وارداتی کارکرده حتی با قیمت های مشابه هزینه نگاه داری خیلی بالایی دارن.
خدمات پس از فروش و پشتوانه شرکتی دغدغه اصلی مصرف کننده شده که فعلا برگ برنده رو در اختیارچینی ها گذاشته.
راهگشای بازار خودرویی ما ورود برندهای با کیفیت از همه دنیا، با قیمت روز جهانیه، مثل بازار کشور های همسایه.
1401/11/7
مثل همیشه عالی
1401/11/8
سلام
خودروهای چینی خیلی عجیبه
موتور ۱۵۰۰ تنفس طبیعی.گیربکس سی وی تی.شتاب ۱۱ ثانیه
موتور ۱۵۰۰ توربو.گیربکس دو کلاجه.شتاب ۱۰/۸۹
1401/11/24
فوق العاده از همه لحاظ