موضوعات داغ

میتسوبیشی گرند تورر همراه با جزییات فنی در پاریس

عکس مطلب اول
کانسپت میتسوبیشی "گرند تورر (Ground Tourer)" که حالا با نام مخفف شده GT-PHEV هم شناخته می‌شود. همراه با جزییات فنی در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 رونمایی شد. خودرویی که گفته می‌شود پس از رسیدن به مراحل نهایی، قرار است به عنوان نسل جدید میتسوبیشی اوتلاندر در بازار فعالیت کند.
پیش‌تر در قالب یک رونمایی اولیه که ابتدای ماه قبل اتفاق افتاد، با محصول جدید میتسوبیشی آشنا شده بودیم، ولی در معرفی اولیه تنها تصاویر این شاسی بلند به همراه اطلاعات فنی بسیار محدودی ارائه شده بود، اما حالا با رونمایی رسمی این شاسی بلند در نمایشگاه پاریس 2016، اطلاعات دقیق‌تری هم از بخش فنی ارائه شده که در ادامه بیشتر به آنان خواهیم پرداخت.
پیش از این شرکت میتسوبیشی اعلام کرده بود که شاسی بلند جدیدش از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی سود می‌برد، اما حالا مشخص شده که این سیستم محرک پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور درون سوز بنزینی با حجمی 2.5 لیتری و همچنین 3 موتور الکتریکی با قدرت 25 کیلووات ساعتی است که دوتای آنان بر روی محور عقب نصب می‌شوند و دیگر موتور باقی مانده نیز به همراه پیشرانه درون سوز بنزینی، به گرداندن چرخ‌های جلو می‌پردازند.
نیروی سه موتور الکتریکی هم از طریق باتری‌های نسل جدید ظرفیت بالا تامین می‌شود که در کف کابین نصب شده‌اند. صحبتی از مقدار ظرفیت باتری‌ها چه در نمایشگاه و چه پیش از آن نشده است، ولی شرکت سازنده ادعا کرده می‌توان با شارژ کامل باتری‌ها مسافتی حدودا 120 کیلومتری را تنها در حالت الکتریکی و یا مسافتی 1200 کیلومتری را به صورت ترکیبی طی کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/12
معركس ...
1395/7/12
شبیه تانک ذوالفقار هست)))))) يه لوله خرطومی فقط کم داره باس جا کنن بهش
1395/7/13
حرف نداره ,کیفیت خودرو از توی عکس ها داد می زنه . موتور 2.5 لیتری و طی کردن مسافت 1200 کیلومتر با یک باک نشون دهنده تکنولوژی بی نظیر میتسوبیشی برای قدرت مناسب و مصرف بهینه هست .
1396/6/19
از توی عکس های 3d داد میزنه ؟!!!
1395/7/13
فرمونش خیلی بده .جلوش هم یه جوریه . دید سرنشین ها هم که کاملاً معلوم هیچی دیده نمیشه انگار تانک نشستی
1395/7/13
خیلی خوشگل، پرابهت و اسپرت هست
از جلو شبیه موش کور هست .... خوشگله
1395/7/18
عین لکسوس لوکسه بالاخره میتسو هم با این مدل رفت قاطی لوکس ها