موضوعات داغ

بی وای دی تانگ به کارخانه کارمانیا رسید، عکس های لو رفته از شاسی بلند پرحاشیه + فیلم

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید کارمانیا در سال های اخیر دچار مشکلات فراوانی برای انجام تعهدات قبلی بی وای دی S7 شد و در چند ماه اخیر در تلاش است تا با جایگزینی خودروهای مختلف، این مشتریان را راضی و خودروهایی را به عنوان انتخاب دوم معرفی کند. اما اخیراً یکی از گزینه های اصلی این جایگزینی یعنی بی وای دی تانگ مطرح شد و حال عکس هایی از داخل کارخانه کارمانیا به دست خودروبانک رسیده که نشان می دهد این خودرو به این مجموعه خصوصی رسیده و به نظر می رسد که انجام تست های اولیه برای تولید و عرضه آن بزودی آغاز خواهد شد.

بی وای دی تانگ در کارمانیا

طبق عکس های منتشر شده، بی وای دی تانگ در جدیدترین مدل و با چهره اخیر خود به ایران آمده و چهره آن بسیار بروز و مدرن است. یکی از نکات جالب استفاده از صفحه نمایش بزرگ در وسط داشبورد میانی است که به صورت افقی یا عمودی می تواند تنظیم شود.

صفحه نمایش بزرگ تانگ

هر آنچه باشد، به دلیل حساسیت بالای این خودرو که می تواند گزینه ای بسیار جدی و خوب در بازار باشد و همچنین حواشی مشتریان کارمانیا، خودروبانک همواره تغییرات این خودروسازی را رصد می کند و سعی می کند تا آخرین اخبار مربوط به این خودرو را برای شما مخاطبین منتشر کند.

امیدواریم هر چه سریع تر، بروکراسی و تست های اولیه بی وای دی تانگ انجام شود تا ابتدا تعهدات قبلی کارمانیا برای بی وای دی S7 انجام شود و در مرحله بعدی، این خودروی خوب به بازار ایران عرضه شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/3/20
یعنی میشه واقعا میشه تانگ رو بدون هیج مشکلی نقدی خرید ؟ یعنی اگه 3 یا 4 ماه دیگه کارمانیا عرضه کنه واقعا واقعا میشه خرید ؟؟؟

یکی از بهترین چینی های موجود در بازار چین یعنی byd تانگ وارد ایران شد. اخ جون❤!

مثل اینکه شایعات داره درست میشه. گفته بودن چانگان آلسوین میاد. خب اومدش همه ش هم پیش خرید شد( با نام فردا 511 ) گفتن احتمالا تانگ میاد خب الان هم در راه هستش. داره میاد.

گفته شده cs35 پلاس هم ممکنه محدود وارد ایران بشه یا شرکت خصوصی عرضه کنده.
امید وارم این اتفاق بیافته.

جمله آشغال چینی دیگه خریدار نداره. همین چینی ها تو امارات هم فروش میرن تا 2 یا 3 سال دیگه هم بازار های آمریکایی و اروپایی وارد میشن. امید وارم چینی های جدید وارد بشن و فروش برن تا مردم بفهمند چینی داریم... تا چینی...
1400/3/21
تبلت وسطه چی ضایع زدن اثلن جالب نیست
1400/4/28
یادش به خیر اردیبهشت 97 گفته بودند خط تولید s6 را دارند و من هم یکی باقیمت قطعی تحویل 3 ماهه ثبت نام کردم و قرار بود اول شهریور همان سال بدهند ولی از اون وقت تا حالا 3 ساله دارند بهم دروغ می گویند و امروز فردا می کنند و در بازار آزاد... مردشور این ... را ببره که صاحب ندارد و هیچ کس به داد ما نمیرسه