بررسی ماکت شورولت کوروت گرند اسپرت از اتوآرت +‌ فیلم آنباکسینگ

بررسی ماکت شورولت کوروت گرند اسپرت از اتوآرت +‌ فیلم آنباکسینگ


شورولت کوروت یکی از برترین سوپراسپرت‌های آمریکایی است که به واسطه ظاهر زیبا، قوای فنی قدرتمند و قیمت رقابتی، همواره رقبای اروپایی خود را به دردسر انداخته است. به واسطه تمایل زیاد مشتریان به شخصی‌سازی خودروها در دنیای امروز، تاکنون نسخه‌های مختلفی از شورولت کوروت در نسل‌های مختلف به بازار عرضه شده است که هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند.

در سال 2018، جنرال موتورز از نمونه جدید این خودرو با نام شورولت کوروت گرند اسپرت رونمایی کرد. این خودرو جای خالی بین دو تیپ استینگری و Z06 را پر می‌کرد و ترکیبی از دو تیپ یاد شده را ارائه می‌داد. پیشرانه پرقدرت، رانندگی لذت بخش و امکانات قابل قبول از جمله مزایای شورولت کوروت گرند اسپرت هستند.

شورولت کوروت گرند اسپرت

طبیعی است که شرکت‌های فعال در حوزه ساخت ماکت نیز علاقمند به تولید نمونه‌های کوچک از این سوپراسپرت آمریکایی دوست داشتنی باشند. اتوآرت نیز یکی از همین سازندگان است که ماکت شورولت کوروت گرند اسپرت را در مقایس 1:18 و در چند تریم رنگی مختلف به تولید رسانده است.

جزئیات منحصر به فرد، از درون به بیرون

نمونه موجود در فروشگاه ماکت بانک، از تریم دو رنگ مشکی و قرمز بهره می‌برد. نمای داخلی کابین تماما مشکی رنگ است و سطح فوق‌العاده‌ای از رعایت جزئیات را می‌توان با نگاه به فضای داخلی این ماکت حس کرد. این دقت بالا به خصوص در قسمت فرمان به اوج خود می‌رسد، جایی‌که اتوآرت به خوبی تمامی ریزه‌کاری‌های غربیلک فرمان شورولت کوروت گرند اسپرت را بازسازی کرده است.

نمای بیرونی نیز جزئیات قابل قبولی دارد و اتوآرت طرح‌های گرافیکی شورولت کوروت گرند اسپرت اصلی را در نمونه ماکت نیز اجرایی کرده است. حتی می‌توان نشان کوروت را روی رینگ‌های این ماکت مشاهده کرده و از حد بالای رعایت جزئیات لذت برد.

شورولت کوروت گرند اسپرت

زیر کاپوت شورولت کوروت گرند اسپرت اصلی، یک پیشرانه V8 با حجم 6.2 لیتر قرار گرفته که حدود 460 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. همین پیشرانه در مقیاسی بسیار کوچکتر زیر کاپوت کوروت گرند اسپرت اتوآرت قرار گرفته که با باز کردن درب کاپوت می‌توانید این پیشرانه و سایر اجزای فنی موتور کوروت را مشاهده کنید.

ریزه کاری‌های دوست داشتنی

همان‌طور که اندکی قبل اشاره شد، شورولت کوروت گرند اسپرت اتوآرت به روش دایکست ساخته شده است، از این رو درب‌های آن بازشونده هستند و امکان لمس اجزای داخلی این ماکت وجود دارد که قطعا بهتر از یک نمونه سیلد خواهد بود.

یکی دیگر از نکات جالب این ماکت به لاستیک‌های آن و ظرافت طراحی اتوآرت باز می‌گردد. کوروت گرند اسپرت اصلی از تایرهای میشلن بهره‌مند است و ماکت این خودرو نیز سایز 1:18 همین تایرها را در رینگ‌های خود جای داده است. اگر به نمای جانبی ماکت کوروت گرند اسپرت اتوآرت بنگرید، نوشته Pilot Super Sport را خواهید دید که مربوط به این مدل از تایرهای میشلن است.

شورولت کوروت گرند اسپرت

این ماکت قطعا برازنده نام و شهرت اتوآرت است و به خوبی عطش هر هواداری شورولت کوروت را سیراب‌ می‌کند. اگر اهل جمع کردن کلکسیون ماکت هستید و به کوروت نیز علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم هیچ فرصتی برای خرید ماکت شورولت کوروت گرند اسپرت اتوآرت را از دست ندهید. علاوه برآن می‌توانید با کلیک بر این لینک یا مشاهده فیلم آنباکسینگ، اطلاعات بیشتری در خصوص این ماکت کسب نمائید.

ماکت بانک زیر مجموعه ای از گروه بزرگ خودروبانک است که به صورت تخصصی در زمینه فروش ماکت های تخصصی خودرو فعالیت دارد. ماکت بانک قصد دارد تا حرفه ای ترین ماکت های خودرو را در سایزهای مختلف از برندهای مشهور دنیا عرضه کند.

خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران