موضوعات داغ

عکس های جاسوسی از ام جی CS

عکس مطلب اول
به تازگی عکس هایی جاسوسی از خودروی جدید ام جی به برپایه مدل مفهومی CS منتشر شده است. در این عکس ها که در چین گرفته شده امی جی CS را بدون هیچ استتاری نشان می دهد.
ام جی هنوز نتوانسته در بازار چین به اندازه نام خود محصولات خود را عرضه کند و سعی دارد تا با معرفی محصولات جدید اعتبار قبلی خود را مجدد بدست آورد.
این خودرو بر اساس مدل مفهومی CS تولید شده است. این مدل مفهومی سال گذشته توسط ام جی در معرض دید عموم قرار گرفت و محصول نهایی آن در نیمه اول سال 2015 وارد بازار خواهد شد.
در حقیقت ام جی CS بر پایه سانگ یانگ کوراندو طراحی شده و انتظار می رود با موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ با توان تولید 204 اسب بخار به بازار بیاید. البته احتمال عرضه این خودرو با موتور 2 لیتری دیزلی با توان 173 اسب بخار و 360 نیوتن متر برای بازار انگلستان نیز وجود دارد. ام جی برای CS به صورت استاندارد گیربکس 6 سرعته دستی را در نظر گرفته ولی گیربکس خودکار نیز قابل سفارش خواهد بود.
با توجه به عکسی که منتشر شده احتمال می رود نام این خودرو بر خلاف مدل مفهومی اش CS نام نگیرد و اسم دیگری برای آن انتخاب شود.

نظرات کاربران

23 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/9/12
خوب باید هم اسستتار نکنه .کی تو دنیا میاد از چین کپی کنه .
1393/9/12
شما فكر كن برند ٩٠ ساله موريس گاراجز چينى هست ، اصولا اينترنت در ايران براى بيشتر افراد كاربرد متلك پراكنى دارد تا كسب اطلاعات و بالا بردن سطح علمى
1393/9/12
با اقا نریمان موافق هستم، علیرضا جان بهتره کمی اطلاعاتت و بالا ببری
ام جی یک اسم شناخته شده است، یک برند که نام حقوقی داره ، فقط در چین روی خط تولیده،اگر چینی بود مطمئن باش اولین کار می بایست اسمش و عوض میکرد.

1393/9/12
من همه این بدبینی و از مدیا موتورز میبینم....
حالا اقا نریمان ببین من چرا انقدر از این مدیا بدم میاد،اینها سرچشمش همون محصولات فیک ام جی که همش و خواستن به زور به مردم بندازن که انگلیسیه،برای همینه که این ملت همش میگن چین

وگرنه به قول خود شما چرا کسی نمیگه جگوار چینیه؟ چرا تو خود انگلیس نمیگن چینیه؟ فقط ایرانی ها این حرف ها رو میزنن، حالا میبینید اگه اون دو مدل گور به گوری وارد نمیشد ،مدیا فقط به فکر جیبش نبود الان اوضاع این نبود.

چقدر ادم و عصبی میکنن ...
1393/9/13
كيان جان ، من با شما در مورد عملكرد ضعيف و خودخواهانه مديا موافقم ، ولى طرف صحبت من با افرادى مثل عليرضا خان و محمدرضا خان هست كه بدون تحقيق و فقط از روى بدبينى با كلى گويى قصد تخريب دارند ، براى من جالبه حالا كه داريد وقت ميگذاريد و در سايت هاى خودرويي پيغام ميگذاريد ، چرا با تحقيقات مطلب نميگذاريد ، اينجا يك سايت روزنگار نيست و تخصصى خودرو هست ، مزايا و معايب برند و محصولاتش رو با دليل و برهان ارايه بديم تا فضاى بحث كاملا فنى و كاربردى شود . اون دستمون كه ٢٠٦ رو به ام جى ٦ ترجيح داده ، شك ندارم حتى دستش به دستگيره ام جى نخورده و اينگونه تقابل فقط ناشى از مواردى هست كه جاى بحث نيست ، مسلما كسانى كه به سراغ اين برند در اين بازه قيمت ميروند ، اهل ريسك و مطالعه هستند و نميخواهند مانند اكثر مردم كه علاقمند به برندهاى كره اى هستند در جهت جريان شنا كنند ، بنابراين نظرات كارشناسى و تخصصى سايتهاى معتبرى همچون اتوكار ، اتواكسپرس ، تست دريون ، كارباير بسيار تاثيرگذارتر از چند جمله بدون پشتوانه و ابتدايى چند نفر هست .
دو سايت زير از فرآيند معرفى تا عكسهاى جاسوسى ام جى سى اس ، لحظه به لحظه مطلب گذاشته ، و اين مطلبى كه سايت خودروبانك عزيز قرار داده ، ديگر عكس جاسوسى نيست :
http://www.mguk.org/c6-mg-cs
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=244&t=76746
1393/9/12
ام جی کارش و خوب بلده، افرین،چه موتوری داره،البته فکر میکنم اشتباه زدید چون من خوندم 220 اسب بخار قدرت

اونم توربو، روی ام جی 6 جدید هم که موتور جنرال موتورز نصب شده،همین قبلی ها هم گیربکس لکسوس نصب روش، خیلی دوسش دارم
1393/9/12
من خیلی وقت پیش عکس های جاسوسی با پوشش ازش دیده بودم تو برف بود،رینگاش بزرگتر و خوشگلتر بودن،فکر کنم این نمونه ساده ازمایشیش باشه،حتی سان روف هم نداره

کاش از داخلش هم چندتا عکس قرار می دادید.
1393/9/12
علیرضا شاید الان ام جی ساخت چین باشه اما اصالت انگلیسی داره
1393/9/12
تمام مهندسی و طراحی ام جی در خود انگلسان انجام میشه، فقط تو چین سر هم میشه

واقعا ماشین خوبیه ام جی
1393/9/12
206 تیپ 5 مدل 84 داشتم ماه پیش فروختم mg 6 2014 خریدم 109 تومن.حیف اون 206 که فروختم.
1393/9/13
ميام اينجا نظرات رو ميخونم اعصابم خورد ميشه،
چرا نميخواين بفهمين MG چيني نيست ؟؟؟!!!
1393/9/15
میشه بیشتر توضیح بدید.....؟؟؟؟
1393/9/13
خوشم مياد اسم ام جي كه مياد اين سايت منفجر ميشه از كامنت . اي ول...
1393/9/13
طراحی ام جی 6 خیلی از این بهتره. به نظرم زیاد جذاب نیست. به خصوص از نمای بغل و پشت. چرا از پلت فرم سانگ یانگ استفاده شده؟
1393/9/15
سانگ یانگ تا سال ۲۰۱۳ کاملا زیر نظر سایک ( سرمایه گذار ام جی ) بود که ۹۷ درصد سهمش رو به ماهیندرا هند فروخت و الان فقط ۳ درصد آنرا دارد ، پلت فرم ام جی سی اس در سال ۲۰۱۲ توسط ام جی انگلستان طراحی شد و کانسپ آن در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد ، کوراندو هم در سال ۲۰۱۲ بر روی همین پلاتفرم طراحی شد و در سال ۲۰۱۳ ، شرکت ماهیندرا با همکاری یک شرکت ایتالیایی توانست طراحی ظاهری آن را نهایی و روانه بازار کند ، در کل کوراندو و ام جی سی اس از خیلی جهات با هم شبیه هستند ، فقط موتور و گیربکس ام جی سی اس ، محصول دو سال همکاری ام جی - جی ام هست که واقعا موتور ۲ لیتری توربو با ۲۲۰ اسب بخار ، برای یک شاسی بلند شهری ، انتظارات زیادی رو ایجاد میکنه .
http://mg.co.uk/vehicles/concept-cars/mg-cs
1393/9/13
این عکس نمونه اصلی نیست،چراغ های عقب در نمونه اصلی به صورت ال ای دی هستند و ترکیب بهتری دارند همینطور رنگ بندی قطعات و نوع رینگ و امکانات،رنگ مسی خیلی قشنگه من که خیلی خوشم اومد رغیب اصلی سورنتو همینه که با موتور و امکانات و طراحی داخلی بهتر فکر می کنم اگر با قیمت مناسب وارد بازار بشه گرد و خاک به پا کنه
1393/9/13
این سایت خودرو بانک هم فکر می کنم بدش نمیاد هی بگه ام جی چینیه ها، مثلا هر ماشینی که تو هر کشوری تولید میشه به اسم کشور اصلیش میزنه ولی ام جی و هی میزنه چین

البته امیدوارم نظرم و رو سایت قرار بدن ولی با عرض پوزش خودرو بانک عزیز تو خیلی از بخش ها بار ها اطلاعات اشتباه درج کردید،بهتر از کسانی اطلاعات کسب کنید که اطلاعات کاملی در هر قسمت دارند .


در ضمن ،206 سال 84 خیلی خوب بود،از این حرف ها بازم بزنید یکم سرگرم بشیم.راستی من هم یه پراید داشتم ،سال 78 فروختم پورشه خریدم 1 میلیارد،حیف اون پراید 😉😁😁😁😁
1393/9/13
عکس های این شاسی بلند و دیدم ،ماشین قشنگیه،ولی جلوی ماشین خیلی شبیه رنو کپچر طراحی شده،البته فرم چراغ ها بیشتر نظرم و جلب کرد
1393/9/14
توی طراحیش امضای ام جی کاملا مشهوده. حالت اسپرت، پنجره های کوچک، فرم جلو پنجره و کاپوت و ...
واقعا طراحیش شبیه هیچ خودرویی نیست و نشون میده برای طراحی و مهندسیش تلاش زیادی شده و از افراد خبره و با تجربه ای استفاده کردن. موتورش هم به نظر خیلی خوب میاد. البته موتور و گیربکسش از روی کاغذ منو یاد جک S5 میندازه! که البته اوردن اسم ام جی و جک توی یک جمله خودش یه جورایی طنزه!
کاش عکس های بیشتری ازش منتشر میشد تا میتونستیم نمای داخلیش رو هم ببینیم و در موردش نظر بدیم. به نظر من اگه با قیمت مناسبی عرضه بشه میتونه رقیب قدری برای کیا اسپورتیج و هیوندای توسان باشه.
1393/9/15
این سایت AutoBlog اخبار این ام جی و پخش کرده،خودروبانک عزیز 220 اسب بخار قدرت داره،عکس نمای پشتش با رنگ مسی نمونه تولیدیه احتمال زیاد

http://auto.blog.rs/blog/auto/top-secret/2014/12/02/ponovo-snimljen-mg-suv
1393/9/15
استفاده از پلت فرم سانگ یانگ به خاطر اینه که سایک 50% سهام سانگ یانگ و خریده چند سال
برای همین با هم مشارکت دارن
1393/9/16
شما باور میکنید آیفون یه گوشی چینی باشه
حالا اینکه میگین ام جی چینیه دقیقا مثل همین میمونه
1393/9/16
Are daghighan mg ghaziyash mese iphone mimoone.