موضوعات داغ

AC اشنایتزر و تجدید دیدار با رنجروور

عکس مطلب اول
AC اشنایتزر، تیونر مطرح آلمانی صنعت خودرو که بیشترین سوژه‌های کاری خود را از محصولات بی‌ام‌و و گاهی مینی و لندروور انتخاب می‌کند، پس از مدت‌ها دوباره به سراغ محصولات تولیدی لندروور رفته و از بین آن‌ها، لندروور رنجروور اسپرت را انتخاب کرده است.
اولین چیزی که AC اشنایتزر از محصول جدید خود توقع داشت، قدرت بیشتر برای آن بود که با استفاده از یک پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری V شکل SD، قدرت و گشتاور تولیدی را از 292 اسب بخار به 340 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن را هم از 600 نیوتن متر به 720 نیوتن متر افزایش داده است، اما با این وجود میزان گازهای آلاینده خروجی از موتور در محدوده استاندارد تعیین شده باقی مانده است.
AC اشنایتزر همچنین محدوده کاری خود را در قسمت پیشرانه معطوف نکرده و در قسمت بصری و ظاهری خودرو هم خودی نشان داده است. در این زمینه، ای‌سی اشنایتزر در قسمت جلو خودرو، جلوپنجره زنبوری شکل مدل استاندارد را برداشته و به جای آن از یک جلو پنجره کاملا مشکی با دو ستون افقی استفاده کرده و در اطراف آن هم دو چراغ تمام LED با پس زمینه مشکی قرار داده است. کمی پایین از آن، سپر جلو دوباره طراحی شده و بر روی کاپوت و در انتهای آن هم، دو هود بزرگ مورد استفاده قرار گرفته شده است. برای جذابیت بیش از پیش خودرو هم قسمت ستون‌های پنجره و سقف خودرو مشکی رنگ در نظر گرفته شده‌اند و در قسمت عقب خودرو هم یک اسپویلر بزرگ سقفی و چهار خروجی اگزوز جفت و یک دیفیوزر کوچک، نصب شده است. بر روی محورهای خودرو هم چهار عدد رینگ 22 اینچی با لاستیک‌های 275/40R22 یا 23 اینچی آلیاژی اسپرت با لاستیک‌های 305/30R23 و یا 22 اینچی آلیاژی در دو رنگ با لاستیک‌های 275/40R22 نصب می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/30
بسيار زيباست