موضوعات داغ

قدرت بیشتر برای نجیب زاده آلمانی

عکس مطلب اول
شهر آلگسهایم در منطقه ماینز- بینگن کشور آلمان، جایی که ماکسی- تیونر (Maxi-Tuner) دو مدل از محصولات پورشه یعنی پورشه 911 توربو و توربو s را دستخوش تغییراتی کرده است.
تغییرات اعمال شده توسط ماکسی- تیونر بیشتر در قیمت پیشرانه و تولید قدرت متمرکز شده است. پیشرانه 3.8 لیتری توئین توربو شش سیلندر خطی که ماکسی- تیونر با دستکاری لوکابتیبل و استفاده از ECU اختصاصی بر روی خودرو، موجب افزایش 60 اسب بخاری قدرت و 100 نیوتن متری گشتاور برای هر دو مدل شده که نتیجه آن افزایش نیروی تولیدی موتورها در دو مدل 911 توربو به 580 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور و در مدل توربو S به 620 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور بوده که موجب رسیدن شتاب صفر تا صد مدل توربو S 620 اسب بخاری به 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 328 کیلومتر بر ساعتی شده است. باوجود افزایش قدرت موتور، با این حال هیچ تغییری در ایمنی موتور به وجود نیامده است، به این معنی که ماکسی- تیونر با قرار دادن سنسورهایی مخصوص در موتور و احساس کوچک‌ترین ضربه انفجار بیش از اندازه در موتور، ECU قدرت انفجار را با تنظیم میزان سوخت پاششی توسط برنامه‌های نصب شده بر روی آن، به حالت پیش فرض و کارخانه برای محافظت از موتور باز می‌گرداند.
گفتنی است که ماکسی- تیونر در پروژه کاری خود تنها به تقویت پیشرانه خودرو پرداخته و به سراغ تغییر در ظاهر خودرو نرفته است، اما برای تکمیل کار خود در زیر خودرو یک منبع اگزوز اسپرت فولادی ضد زنگ را نصب کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/11/2
من از اولش 911 ستایش میکردم