موضوعات داغ

اوورا 400، قدرتمندترین محصول لوتوس

عکس مطلب اول
لوتوس رسماً مدل اوورا 400 (Evora 400) را به عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروی تولیدی خود با ظاهری کاملاً جدید و متفاوت از سایر اووراها تایید کرد.
قدرت پیش برنده لوتوس اوورا 400 به طور استاندارد از یک موتور 3.5 لیتری V6 سوپرشارژر با حداکثر توانایی تولید قدرت 400 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 410 نیوتن متری تامین می‌شود که به صورت اختیاری به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و زمینه را برای شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه‌ای با محدوده پوششی سرعت 300 کیلومتر بر ساعتی، فراهم می‌کند.
همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، لوتوس اوورا در طراحی چهره نسبت به قبل کاملاً تغییر کرده که توسط سپرهای جدید جلو با سه ورودی بزرگ هوای قالب‌گیری شده بر روی آن و چراغ‌های جدید جلو مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و همچنین کاپوت اصلاح شده با مجراهای ورودی هوای روی آن، تهاجمی‌تر و خشن‌تر از قبل شده است. از دیگر قسمت‌های جدید طراحی بیرونی خودرو هم می‌توان به سپر جدید عقب با دیفیوزر بزرگ در زیر آن و خروجی اگزوز تکی تیتانیومی در مرکزیت سپر عقب، باله بزرگ عقب، رینگ‌های 19 و 20 اینچی آلومینیمی بسیار سبک چرخ‌ها با لاستیک‌های پایلوت سوپر اسپرت میشلین و... اشاره کرد که همگی در کنار هم موجب کاهش 22 کیلوگرمی وزن خودرو نسبت به دیگر مدل‌های اوورا شده‌اند. در داخل کابین نیز همچون بیرون خودرو تغییرات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته که یک داشبورد کاملاً جدید به همراه کنسول مرکزی دوباره طراحی شده و صندلی‌های جلو جدید و غربیلک فرمان منیزیمی با نوار قرمز رنگ موقعیت فرمان، بخش عمده آن را شامل می‌شوند.
گفتنی است که لوتوس اوورا 400 در ماه اوت تابستان برای بازارهای اروپا و در پاییز برای بازار آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/12/15
این خودرو از نظر طراحی منو یاده خوروهای ده 90 میندازه