موضوعات داغ

با پورشه باکسر اسپایدر طبیعت را لمس کنید

عکس مطلب اول
پورشه برای آغاز فصلی جدید در سال 2015، نسخه جدید باکسر اسپایدر را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی کرد. خودرویی جمع و جور و اسپرت با شخصیتی مستقل از خانواده‌ای بزرگ و معتبر که با پیشرانه‌ای 3.8 لیتری تخت و بهینه سازی‌های سیستم فرمان و ترمزهای عالی برگرفته از مدل‌های 911 و همچنین کاهش ارتفاع 20 میلی متری نسبت به زمین به لطف سیستم تعلیق اسپرت، آماده شده تا تجربه‌ای شناخته شده را برای کاربران خود به ارمغان آورد.
پورشه باکسر اسپایدر در واقع سبک‌ترین و قدرتمندترین باکسر تولیدی تا به امروز است که به همراه یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خوابیده در پشت اتومبیل با قدرت خروجی 375 اسب بخاری ( 276 کیلووات ) توانسته زمان 4.5 ثانیه‌ای را در شتاب صفر تا صد و همچنین حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت (180 مایل) را برای این کروکی اسپرت به ثبت برساند و این درحالی است که به طور ترکیبی باید 9.9 لیتری سوخت در هر صد کیلومتر به پیشرانه ارسال شود.
همانطور که در جریان هستید، معمولاً بر روی خودروهای اسپرت از این دست، سیستم تهویه مطبوع یا سیستم‌های صوتی آنچنانی نصب نمی‌شود، ولی پورشه به صورت اختیاری این دو فاکتور را در سبد سفارشات خود گنجانده که در صورت درخواست مشتری بر روی پورشه باکسر اسپایدر نصب می‌شود.
زمان عرضه این محصول به بازار هم از سوی کمپانی سازنده در ماه جولای سال جاری در نظر گرفته شده است، ولی از حالا می‌توانید سفارشات خود را به طور مستقیم در مراکز و نمایندگی‌های پورشه به ثبت برسانید.


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/1/17
سلام
مگه مجوز واردات داره با این حجم موتور که نوشتین امکان ثبت نام از الان وجود داره!!!!!!!!!؟؟
1394/1/17
اقای محمد کریم بسیاری از علاقه مندان به خودرو در مناطق ازاد زندگی می کنند و ثبت نام برای کسانی که در مناطق ازاد زندگی می کنند مجاز است و می توانند راحت خریداری کنند
بسیاری دیگر که به سایت خودرو بانک توجه دارند ایرانیان خارج از کشور هستند که برای انها هم قابل دسترسی است
امیدوارم جواب سوالتان را داده باشم
1394/1/17
حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت؟؟؟اشتباه نشده؟؟؟اگر دوست عزیزی علتشو میدونه لطفا ذکر کنه.توجه داشته باشید که در متن مقاله حرفی از محدودیت سرعت به صورت الکترونیکی زده نشده .
1394/1/17
عزیزم نوشته 180 مایل بر ساعت یا 290 کیلومتر بر ساعت
1394/1/17
درست شد تو متن!