موضوعات داغ

پژو 108 رولاند گاروس

عکس مطلب اول
سال 1989 میلادی بود که پژو در اولین همکاری خود با رولاند گاروس ( Roland Garros ) دو محصول 205 و پژو 405 را معرفی کرد و این دو محصول توانستند در سطح جهان فروش خوبی را عاید شرکت سازنده کنند. حالا پس از گشت تقریبا 30 سال از همکاری میان رولاند گاروس و پژو، رولاند دوباره وارد کارگاه شده و نسخه‌ای ویژه از کوچک‌ترین خانواده پژو یعنی پژو 108 را آماده کرده است.
قابلیت جمع شوندگی سقف خودرو بدون حرکت ستون‌های اصلی شاسی و همچنین موتوری 2 لیتری از نوع Puretech با حداکثر قدرتی 82 اسب بخاری ( 60 کیلوواتی ) در ازای تولید 99 گرمی گازهای CO2، ویژگی‌های اصلی نسخه ویژه پژو 108 به شمار می‌رود که می‌تواند موقعیتی بهتر را برای این خودرو کوچک در بازار رقابت فراهم کند.
از لحاظ طراحی ظاهری خودرو هم رولاند گاروس تنها وارد جزییات خودرو شده و کاری به کار طراحی اصلی و تغییر طراحی فیزیکی آن‌ها نداشته است، به این ترتیب که در بالای سر این خودرو سقفی مشکی رنگ متحرک قرار گرفته و در چهار گوشه خودرو هم چهار عدد رینگ‌های 15 اینچی آلیاژی بکار گرفته شده و کلاهی نارنجی رنگ هم بر سر آینه‌های اطراف خودرو گذاشته شده است که به عنوان نماد این طراح به شمار می‌روند. در داخل خودرو هم از سوی رولاند گاروس طرحی عجیب غریب در قسمت شاگرد بر روی داشبورد نقش بسته و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هم به جمع تجهیزات استاندارد این خودرو اضافه شده و روکش‌های سفید و مشکی رنگ با دوخت مرئی نارنجی رنگ هم محیط زنده را در فضای کابین حاکم کرده‌اند.
براساس گفته‌های کمپانی سازنده هم تاریخ عرضه پژو 108 رولاند گاروس پس از آغاز مسابقات قهرمانی تنیس فرانسه در این ماه برنامه ریزی شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/2/21
این سقفش اصلا خوب نیست
1394/2/21
ey baba hala kole mashino vel kardi chasbidi be saghfesh.
1394/2/21
واقعا من موندم چرا پژو تو ایران نمایندگی نمیزنه اگه بخاطر خرید سهامش توسط جنرال متور آمریکاس که خود ایران خودرو داره دوباره باهاش قرداد میبنده ولی ایران خودرو فکر تنوع و مدرن بودن خودرو نیست میخواد دو مدل از ماشینایی که چندسالی از تولیدشون گذشته و به قولی برای کشور های درحال توسعه ساخته شده که مونتاژ بدنه راحت باشه برا نمونه مثل مگان ال نود رنوداستر و ... به قیمت بالا به مردم قالب کنه
اگه خود پژو تو ایران نمایندگی بزنه مثل هیوندایی و کیا خیلی تنوع محصولاتش بالا میره چون اکثر مدلاش مجوز واردات میگیرن بخاطر حجم متور مناسب و آلایندگی کم واقعا جای ماشین های هاچ بک کوچیک اروپایی تو ایران خالیه
1394/2/22
آخرشه