موضوعات داغ

تیونینگ شورلت SS توسط هنسی

عکس مطلب اول
شرکت تقویت کننده اتومبیل آمریکایی هنسی با انتشار ویدیویی چند دقیقه‌ای، به معرفی آخرین پروژه کاری خود بر روی شورلت SS پرداخت. خودرویی که نه چندان در بحث طراحی، ولی در بحث قدرتی تغییرات زیادی کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، البته هنسی به اعمال تغییراتی بر روی طراحی ظاهری این محصول در آینده‌ای نه چندان دور اشاره داشته است.
در این ویدیو، رییس شرکت هنسی پرفورمنس یعنی آقای جان هنسی ( John Hennessey ) به بررسی و توضیح بخش‌های مختلف و تقویت شده این خودرو می‌پردازد، البته این ویدیو چندان هیجانی ندارد و همانطور که گفتیم، تنها به تقویت‌هایی که بر روی پیشرانه این خودرو صورت گرفته، اشاره داشته که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت و تنها یکی دوجاست از موتور این خودرو کار می‌کشد.
برای مدل استاندارد شورلت SS، شرکت خودروسازی شورلت یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر LS3 با حداکثر قدرت 420 اسب بخاری را در نظر گرفته که حالا هنسی پرفورمنس با ارائه بسته‌ای افزاینده تحت عنوان "HPE600 سوپرشارژر"، به بهبود و تقویت پیشرانه پرداخته و حداکثر قدرت تولیدی موتور را از 420 اسب بخار، به حداکثر 600 اسب بخار در دور موتور 6200 دور بر دقیقه رسانده است که بخش اعظم این افزایش قدرت را باید مدیون سوپرشارژر حجم بالای 2.3 لیتری با فیلترهای جدید هوا و همچنین انژکتورهای پیشرفته با جریانی بیشتر در این موتور بود. علاوه بر پیشرانه، هنسی پرفورمنس جعبه دنده‌ای جدید 6 سرعته دستی و سیستم تعلیق جدید الکترومغناطیسی را هم به تجهزیات فنی این خودرو افزوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد