موضوعات داغ

آئودی S8 با علائم مثبت

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی آلمانی آئودی به تازگی اعلام کرد که در حال کار بر روی نسل جدید آئودی A8 است، ولی پیش از معرفی نسل جدید آئودی A8، از مدل جدید آئودی S8 پرده برداری کرد. مدلی که از حالا علاوه بر S8، باید لقب "پلاس (Plus)" را هم با خود یدک بکشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این محصول جدید ژرمن‌ها آشنا کنیم.
از نظر طراحی ظاهری با کنار هم گذاشتن دو مدل استاندارد S8 و نسخه جدید S8 پلاس، در نگاه اول متوجه تغییرات زیادی در طراحی ظاهری این محصول جدید خواهید شد، ولی اگر دقیق‌تر به آن نگاه کنید، می‌بینید که این تغییرات تنها سطحی بوده و در اصل طراحی S8، چندان تغییرات خاص و فیزیکی صورت نگرفته است. اگر به تصاویر آپلودی دقت کنید، می‌بینید که در قسمت جلویی خودرو اعم از مجموعه سپر، جلوپنجره و چراغ‌های اصلی، شامل تغییراتی شده‌اند که در این میان چراغ‌های اصلی پیشانی تاریک‌تر از قبل شده و جلوپنجره اصلی رادیاتور هم در همان فرم قبلی، بروزرسانی شده و ستون‌های اصلی افقی لابه‌لای آن از رنگ کرومی براق، به رنگ تیره و مشکی درآمده‌اند. مجموعه سپر خودرو هم همچون سابق و به همان سبک و سیاق طراحی شده است، ولی مه شکن‌های قرار گرفته در میان دو ورودی هوای اطراف سپر و همراه با قاب اطرافشان، به رنگ مشکی درآمده‌اند که جبهه‌ای اسپرت و خشن به طراحی این اتومبیل بخشیده است. در طراحی عقب خودرو نیز همچون قسمت جلویی آن، تغییرات محدود و سطحی اعمال شده که به تاریک‌تر شدن قاب اصلی چراغ‌های خطر و مشکی شدن خروجی‌های اگزوز منجر شده است که همگی به همراه مجموعه شاسی و بدنه بر روی رینگ‌های 21 اینچی مخصوص S8 پلاس با اندازه لاستیک 35/275 سوار شده‌اند.
در قسمت مولد قدرتی این محصول هم یک پیشرانه تقویت شده شرکتی 4 لیتری از نوع TFSI مورد استفاده قرار گرفته که حداکثر 605 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و این نیرو را برای به ثبت رساندن شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعتی، توسط یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌کند.
دست آخر هم گفتنی است که آئودی S8 پلاس در پایان نوامبر سال جاری و با قیمت 145 هزار و 200 یورویی در دسترس خواهد بود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/15
واقعا زیبا همه چیزش خوبه
1394/5/15
عالی اما کلید دکمه استارت کنار دنده هست و در دسترس بچه ها با وجود بچه های بازیگوش این دکمه کنار فرمان بود بهتره
1394/5/15
دقیقا ! مخصوصا پولش
1394/5/17
AUDI ,برند به تمام معنا بی همتا . کاش همه مدلاش وارد ایران بشه .. نمی دونم چرا اصلا وارد نمی کنن….
1394/5/18
خیلی قشنگه حیف که تو ایران نیس وگر نه میگرفتمش