موضوعات داغ

تویوتا با C-HR به جنگ بازار می‌رود

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا با معرفی دومین طرح کانسپت C-HR در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2015، کار خود را در این نمایشگاه استارت زد.
تا آنجایی که به طراحی خودرو مربوط می‌شود، طرح ثانویه تویوتا C-HR با تغییرات نسبتا زیادی نسبت به قبل همراه بوده است. به این ترتیب که اگر طراحی نسخه اولی را به خاطر داشته باشید، متوجه بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوای رادیاتور، تغییر الگوهای داخلی چراغ‌های اصلی پیشانی، تعویض مه شکن‌های چندتایی با چراغ‌های یک تکه نواری شکل، آینه‌هایی واقعی‌تر در قسمت جلویی طرح جدید C-HR و همچنین در عقب نیز متوجه بروزرسانی کامل مجموعه سپر، چراغ‌های اصلی خطر جدید، رینگ‌های اصلی 21 اینچی و درب عقب صندوق جدید آن خواهید شد که به نسبت طراحی قبلی خیلی بهتر شده و بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.
در خصوص مشخصات فنی و اطلاعات پیشرانه هم تاکنون تویوتا صحبتی نکرده است، ولی گفته که از همان سیستم محرک هیبریدی تویوتا پریوس استفاده کرده است و این یعنی اینکه از پیشرانه‌ای درون سوز بنزینی با راندمان حرارتی بیش از 40 درصد و موتورهای الکتریکی تغذیه شده از باتری‌های پیشرفته نسل جدید نیکل متال با ابعادی کوچک‌تر، ولی قدرتمندتر استفاده کرده است.
در آخر هم تویوتا اعلام کرده که قصد رساندن این محصول به مرحله تولید را تا آخر ماه مارس سال آینده دارد که در این صورت می‌توان انتظار عرضه آن را در نیمه دوم سال 2016 میلادی داشت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/29
تویوتا فوق العاده
1394/6/29
این که شبیه همون گراز نیسانه !!!!!!!!!!!!!
1394/6/29
تویوتا از همه نظر خوبه فقط اصالت طراحی رو هیچوقت نتونست بدست بیاره و یکی هم لذت راننده گی مثل اروپایی ها رو نداره . ولی کیفیت و داوم بیست. به رنو گیر ندید بد جور ناراحت میشم.
1394/6/30
حجت جون نمیدونم خودتی یانه !! ولی مردم از خنده...ادامه بده به نوشتن من همیشه کامنت هاتو میخونم
1394/6/29
تویوتا ماشین خوبیه اما من دقت کردم دیدم اون چیزی که مردم ما دنبالشن SCION هستش نه TOYOTA و لکسوس !چون وارد کننده های ما دهاتی و بی سلیقه هستن زشت ترین و آسیایی استایل ترین ماشینها را می اورند.برای مثال GT86 یه سایونه !