موضوعات داغ

ورود 5 هزار تویوتا به ناوگان تاکسیرانی

عکس مطلب اول
امروز در نشست خبری ایرتویا با عبدالرضا فهیمی مدیرعامل ایرتویا، که نماینده سایت خودروبانک نیز در آن حضور داشت، بحث های جالب و تازه ای پیرامون مختلف خودرویی صورت گرفت. در این بین فهیمی اشاره کرد که قرار است به زودی در قالب شرکت آرین تاکسی تعداد 5 هزار تاکسی هیبریدی که اکثر آنها مدل پریوس هستند وارد ناوگان تاکسیرانی شوند. موضوع جالب در مورد این شرکت روند کاری متفاوت آن است و قرار است که تاکسی ها در اختیار و مالکیت شرکت باشند و راننده ها در شیفت های مختلفی از این خودروها استفاده می کنند.
مدیر عامل ایرتویا اشاره کرد که قرار نیست با وارد شدن خودروهای بروز دنیا به تاکسیرانی کرایه های سنگین اخذ شود و تنها درصد بسیار کمی نسبت به تعرفه های کنونی اضافه خواهد شد.
فهیمی در مورد شایعه حمایت واردکنندگان خودرو از کمپین نخریدن خودرو گفت که خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی در کلاسی متفاوت قرار دارند و عملاً رقابتی بین آنها با خودروسازان داخلی وجود ندارد و قوانین مشخصی برای واردات در کشور وجود دارد و ایرتویا نیز طبق ضوابط تعیین شده اقدام به واردات می کند و نمی توان در این روند اتهام زنی کرد.
همچنین فهیمی در مورد سیاست این شرکت در سال 2016 میلادی گفت که قرار است تمرکز ایرتویا روی خودروهای هیبریدی باشد و با این که هم اکنون چند محصول هیبریدی در سبد این شرکت وجود دارد اما قرار است خودروهای بیشتری در این سگمنت به بازار عرضه شوند.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/30
خیلی عالی میشه دیگه از این تاکسی های پراید و 405 و سمند و پیکان راحت می شیم فقط امیدوارم فقط تو تهران نباشه و در مشهد و اصفهان و شیراز هم باشه
1394/6/31
امیدوارم فقط تو تهران ، مشهد ، شیراز و اصفحان نباشه . همه شهر ها باشه
1394/6/31
تازه یه کم داریم میشیم دُبی، فقط یه کم
1394/6/31
الان حجت فلئونس میاد میگه ای کاش رنو میزاشتن تو خط تاکسی رانی خخخخخخخ
1394/6/31
ارزش رنو رو پایین نیار حیف نیست رنو تاکسی بشه افت داره برای برند اروپایی.
1394/6/31
وقتی اون روز گفت 0 تا 100 رو تو 8ثانیه مییزنم از اون موقع اسبابه خندمونو فراهم کردی رفتم مدل اتوماتشو از خودرو بانک دانلود کردم 15/5 ثانیه طول کشید اونم با موتوره 2 لیتری یه فاجعست.
1394/6/31
Hamid جون خوددو بانک اگه نگاه کنی به ماشین گاز نمیده و خودشون اینکار رو کردن تا محصولات کره ای رو برتر نشون بدن برو آپارات شتاب فلوعنس رو گذاشتم 8.5 ثانیه . یک عده سوسول شدن تستر ماشین .
1394/7/1
حجت جان شتاب رسمی که خوده کارخونه رنو واسه فلوعنس اعلام کرده 10/4 هستش که با توجه به تمام شرایط و کیفیت بنزین 100 درصد به اون عددم نمیرسه که تو بهترین حالت تو ایران به 11/5 12 ثانیه میرسه.احتمالا کارخونه رنو واسه شما سفارشی زده.بعدم خودرو بانک طرفداره خودرو ژاپنیه حتی با اینکه جنسیس تو شتاب درگ gt88 زد بازم نویسنده گفت من تویوتای ژاپنیو انتخاب میکنم.من دیگه سکوت میکنم هرچی شما بگی داداشم
1394/6/31
تویوتا فوق العادس
1394/6/31
فقط خواهشا دیگه این پریوس هارو برا فرود گاه مهر اباد وامام خمینی نزارین و اینکه این تاکسی ها تنها برا تهران نباشن ودر شهر های دیگه موجوود باشن
تمامی کار کنان خسته نباشند
ومرسی از خبر های بروز
1394/6/31
این شد خبر خوب. :)
فقط به شرطی که اگر کهنه شدند جمعشون کنید نه مثل پیکان بعد از سی سال هنوز تاکسی باشه.
1394/6/31
برم راننده تاکسی خط فرودگاه بشم مگه اینطوری بتونم سوار یه ماشین به روز خارجی بشم وگرنه پراید پژو پیرمون میکنن
1394/6/31
دوست عزیز تو آلمان بنز تاکسیی برای شرکت سازندش افتخار محسوب میشه
1394/6/31
اینجا ایرانه تاکسی از بی کیفیترین و ارزانترین ها استفاده میشه. افتاد
1394/6/31
مطمئن باشید فقط داخل فرودگاه ها استفاده میشه چون قیمتش حداقل صد میلیون هست کسی با ماشین به این قیمتی تو شهر مسافرکشی نمیکنه!
1394/7/1
امیدوارم اینا گردشی باشن و خطی نباشن که 4 نفرو سوار کنن. به نظر من باید گرون تر باشه. چون اگه قیمت اش برای شرکت نصرفه خوب ادامه پیدا نمی کنه. باید برای خدمات بهتر پول بیشتر بپردازیم. این طبیعیه. بشرطی که سامان درستی داشته باشه، از تاکسی متر استفاده کنه و gps هم داشته باشه تا توریستها و غریبه های بد بخت رو توسطح تهران نگردونه تا الکی از شون پول بگیره. تو رو خدا به تاکسیرانی بگین دقیق مطالعه بکنه تا شکست نخوره... این یه حرکت رو به جلو برای خدمات توریستی است. امیدوارم مثل تاکسی های فعلی بعد دو سال چرک و کثیف نشه و بازرس کیفی داشته باشه. خودروبانک این توصیه ها رو جدی بگیرین و اطلاع رسانی کنین.