موضوعات داغ

آئودی A5 لباس قرمز به تن کرد

عکس مطلب اول
آئودی یک نسخه ویژه از A5 را با نام مستعار A5 DTM آماده کرده و قرار است در تعداد محدود 50 دستگاهی تولید و به مشتریان عرضه کند. این نسخه ویژه طبق گفته‌های آئودی، از روی آخرین نسخه از آئودی A5 آماده شده که از سال آینده میلادی کارهای ثبت سفارش و عرضه آن انجام خواهد شد.
در مقایسه با نسخه استاندارد آئودی A5، می‌توان گفت که بر روی این نسخه ویژه، از چراغ‌های جدید ماتریسی مشکی رنگ، جلوپنجره‌ای مشبک مشکی شده و مجموعه سپری جدید با ورودی‌های سپر بزرگ‌تر استفاده شده و در زیر شاسی آن نیز چهار عدد رینگ آلیاژی 20 اینچی اسپرت بر روی کاسه چرخ‌ها سوار شده که توسط لاستیک‌های اسپرت کم ارتفاع با ابعاد 30/265 پوشیده شده است. علاوه بر این‌ها، در قسمت عقبی خودرو نیز یک اسپویلر کوچک فیبرکربنی و دیفیوزری داخلی زنبوری شکل و دست آخر هم خروجی‌های دوبل اسپرت در یک گوشه سپر کار گذاشته شده که موجب اسپرت‌تر جلوه کردن طراحی آن شده است.
در خصوص بخش فنی این نسخه نیز آئودی تنها از یک پیشرانه 3 لیتری دیزلی TDI با حداکثر قدرتی 245 اسب بخاری و گشتاوری 580 نیوتن متری استفاده کرده که خودرو را در عرض 5.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و پس از آن نیز خودرو را تا حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با وجود محدود کننده الکترونیکی، همراهی می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد