موضوعات داغ

بی ام و M2 تقویت شد

عکس مطلب اول
بی ام و M2، کوچک‌ترین خودروی سری M بعد از M1 شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و است که همیشه شرکت سازنده نگاهی ویژه به آن داشته، ولی گویا بی ام و چند صباحی از این خودرو غافل شده و این نسخه از محصولات بی ام و به دام تیونرهای صنعت خودروسازی افتاده است تا شاهد طمع ورزی‌های تیونرها بر روی آن باشیم. منهارت (Manhart)، یکی از تیونرهای باسابقه و نام آشنای صنعت خودروسازی جهان است که بیشتر پروژه‌های خود را به تقویت محصولات بی ام و اختصاص می‌دهد و حالا نیز به سراغ بی ام و M2 رفته تا جدیدترین پروژه کاری خود را به تقویت این محصول اختصاص دهد.
بعد از اینکه منهارت ویرایش‌های خود را بر روی این اتومبیل انجام داده، نام "MH2 450" را برای آن انتخاب کرده تا شخصیتی دوباره به آن داده باشد. فلسفه نام گذاری این نام هم از پیشران مورد استفاده در زیر کاپوت آن نشأت می گیرد، چون منهارت با ارائه یک کیت تقویتی برای پیشرانه که معمولی ترین آن ها شامل یک سیستم اگزوز سفارشی و بروزرسانی اطلاعات ECU موتور در مورد مقدار پاشش سوخت می شود، موجب افزایش قدرت تولیدی 370 اسب بخاری این موتور در حالت استاندارد، به حداکثر 450 اسب بخار شده است.
گذشته از تزریق قدرت بیشتر به بخش مولد قدرتی، منهارت یک جبهه ای جدید را هم برای M2 در نظر گرفته که می توان نشانه های آن را در رنگ قابل توجه زرد رنگ آن، کاپوت موتور فیبرکربنی با هودهای بزرگی بر روی آن، تیغه هایی جدید در زیر سپر جلو و در لابه لای ورودی های اطراف سپر، قاب داخلی تاریک تر چراغ ها، کالیبراسون زرد زنگ سیستم ترمز، رینگ های آلیاژی 6 پره ای دوبل مشکی رنگ و در آخر نیز به سقف تمام فیبرکربنی خودرو اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/4
فقط بی ام و