موضوعات داغ

کیا اپتیما کروکی هم آمد!

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کره‌ای کیا از اپتیمایی متفاوت برای نمایشگاه اتومبیل‌های تقویت شده سما پرده برداری کرد. تک تصویری که گویای کروکی شدن کیا اپتیما، ولی همچنان با همان چهار درب دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این خودروی متفاوت کیا آشنا کنیم.
همانطورکه در تک تصویر ارائه شده از کیا اپتیما مشاهده می‌کنید، اولین چیزی که موجب تحول عظیم این اتومبیل شده است، سقف و ستون‌های اصلی خودروست که حالا به صورت حرفه‌ای حذف شده‌اند تا سدان میان رده کیا را تبدیل به یک خودروی کروکی اصیل زاده کنند. دیگر قسمتی هم که بیشتر از دیگر بخش‌های اصلاح شده خودنمایی می‌کند، درب‌های اصلی ورود و خروج خودروست که حالا به دلیل حذف ستون میانی شاسی، به سبک رولزرویسی، یعنی خلاف جهت یکدیگر طراحی شده‌اند. از دیگر قسمت‌‌هایی هم که مورد بازبینی قرار گرفته و در تصویر ارائه شده از کیا پیداست، می‌توان به رینگ‌های کرومی رنگ آلومینیومی 5 پره‌ای دوبل، چراغ‌های جلویی تاریک‌تر و ورودی‌های هوای اصلاح شده بر روی سپر خودرو اشاره کرد.
در زیر کاپوت هم کیا از پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری استفاده کرده که قدرت 245 اسب بخاری در کنار گشتاوری 352 نیوتن متری، حداکثر خروجی آن است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/11
جنسیس کوپه باید مدل کروکشو بسازن
1394/8/11
همیشه منتظر بودم یه کمپانی خودروسازی ریسک ساخت خودروی سدان چهار در کروک رو به جان بخره که بر و بچه های کیا زحمت تحقق رویای من رو کشیدن
1394/8/11
یه حسرت جدید روی دل من و فقیرای امثال من!
همیشه عاشق اپتیما بودم و هستم...کاش من یه اپتیما داشتم
1394/8/12
واقعا عالی هستش
فقط نفهمیدیم سقفش فلزی هست یا چرمی
و اینکه 4 در بودنش محشره
کره ایی ها بکجا رسیدن و خودروسازی ما ب کجا