موضوعات داغ

قلبی دیزلی برای سانگ یانگ توریسمو

عکس مطلب اول
شاسی بلند 2016 سانگ یانگ توریسمو که با قیمتی پایه 18 هزار و 995 پوندی به مشتریان عرضه خواهد شد، به تازگی به یک پیشرانه دیزلی مجهز شده که در ادامه بیشتر در مورد آن بحث خواهیم کرد.
همانطور که می‌دانید، این خودرو در سگمنت شاسی بلند‌های بزرگ قرار می‌گیرد که با طولی بیش از 5 متر، قابلیت حمل حداقل 7 بزرگسال را به صورت 2+2+3 دارد که مضاف بر این‌ها، یک فضای بار 875 لیتری با تمامی صندلی‌ها و همچنین 3146 لیتر بدون دو ردیف صندلی عقب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، ولی چیزی که اینجا حائز اهمیت است، پیشرانه این شاسی بلند غول پیکر است که در پایین به آن اشاره خواهیم داشت.
نسخه 2016 سانگ یانگ توریسمو جدیدا یک پیشرانه 2.2 لیتری یورو 6 دیزلی برای آن تجویز شده که 178 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور، حاصل ارسال و احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندرهای آن است. از طرفی هم شرکت سانگ یانگ اعلام کرده که طبق قوانین استانداردهای آلایندگی جهانی، با تولید حداقلی 189 گرم گازهای آلاینده در هر کیلومتر، موفق به پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو 6 شده است.
برای تبدیل و ارسال نیرو به چرخ‌ها نیز یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که با مشارکت شرکت خودروسازی مرسدس بنز و به درخواست مشتری بر روی این شاسی بلند نصب می‌شود، ولی به طور استاندارد شاهد یک گیرکس 6 سرعته دستی بر روی پیشرانه خودرو هستیم که نیروی دریافتی از پیشرانه را به طور سفارشی، به هرچهارچرخ خودرو یا تنها محور عقب آن ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/1
کلا محصولات سانگ یانگ قیافه ی جالبی ندارن.مخصوصا طراحی عقبشون.نسل جدید ماشین هاش باز طراحی نسبتا بهتری داشتن نسبت به نسل قبل ولی هنوز هم اونجوری که باید جذاب نیستن.ولی موتور این ماشین با توجه به گشتاور 400 نیوتونیش خیلی خوبه.طراحی داخلی اینم مثل اکثر محصولاتش زشت هست.میخواسته رقیب تویوتا سکویا باشه به گمونم ولی اون کجا و این کجا...
1394/9/1
تو سانگ یانگ فقط تیوولی . خیلی خووووبه از هر لحاظ
1394/9/1
خودرو بانك عزيز... اين سانگ يانگ روديوس يا همين توريسمو اصلاً تو سگمنت شاسي بلند جا نميگيره . روديوس يه mpv كه البته از قيافه ماشين هم كاملاً قابل فهمه.
1394/9/1
هیکل میمونه سوسک ماده
1394/9/1
سلام لطفا فیلم بررسی اکتیونم بذارین
1394/9/1
کلا به سنگ یانگ باید طلا داد با این ماشیناش!!یکی از یکی دیگه عجیب تر و زشت تر!!از موسو تا به الان...
1394/9/1
وقتی ماشینای سانگ یانگ رو میبینم یاد جمله فردوسی پور میوفتم که میگفت چطور میشه این توپ رو گل نکرد...سانگ یانگ هم چطور میتونه این همه ماشین زشت بسازه.حتی شانسی هم خوشکل نمیشه.انگار از قصد اینجوری میسازن که فروش نکنن
1394/10/6
فکر کنم چهره صاحبان کارخانه سانگ یانگ هم کج و کوله باشه
1394/9/1
معلوم نیست این واژه " سگمنت " رو کی اولین بار وارد سایت شما کرد. باشه آقا شما انگلیسیتون خوب! به جای این کار یه ذره حرفه ای تر عمل کنین. توی ویدئوهای بررسی اون آقا دائم عینک میزنه که خیلی حرکت آماتورانه ایه.