موضوعات داغ

S65، رهبر جدید S کلاس‌های روباز

عکس مطلب اول
مرسدس بنز آخرین عضو از خانواده در حال رشد S کلاس را به آن‌ها اضافه کرد. مرسدس بنز S کلاس کروکی S65 با پیشرانه‌ای قدرتمند 12 سیلندر که از حالا به بعد به عنوان رهبر جدید S کلاس‌های این سری شناخته خواهد شد.
با وجود اینکه مرسدس بنز روند کوچک سازی اینگونه محصولات را در پیش گرفته‌ است، باز هم دایملر میل به استفاده از پیشرانه‌ای 6 لیتری 12 سیلندر V شکل را در این خودرو حفظ کرده تا با قدرتی 621 اسب بخاری (463 کیلووات) و گشتاوری 1000 نیوتن متری که به لطف توربوشارژر‌های دوقلو و حجم بالای سیلندرها بدست می‌آید، موفق به ثبت شتابی صفر تا صد 4.1 ثانیه و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی شده است، ولی خوشبختانه هنگام سفارش می‌توان خودرو را بدون محدود کننده سرعت تحویل گرفت تا بتوان این S کلاس وحشی را تا مرز 300 کیلومتر بر ساعت راند.
برای حمایت بیشتر پیشرانه از زمانی که نیرو تولید می‌شود و درنهایت به سطح جاده منتقل می‌شود، مرسدس بنز به ترتیب از جعبه دنده‌ای 7 سرعته انحصاری SpeedShift 7G-Tronic AMG و سپس رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی در جلو و عقب استفاده کرده که ابعاد لاستیک رینگ جلویی 40/255 و ابعاد لاستیک رینگ عقبی هم 35/285 است.
در ضمن یک کروکی مرسدس بنز S کلاس به همراه خود تجهیزاتی نظیر سیستم گرمایشی سر و گردن، گرمکن‌های دسته صندلی، یک سیستم کنترل هوای هوشمند و در نهایت یک سقف سه لایه پارچه‌ای در چهار رنگ را خواهد داشت.
در آخر هم مرسدس بنز عنوان کرد که این کروکی 12 سیلندر را از 4 آوریل سال آینده (حدوداً چهار ماه دیگر) ثبت سفارش خواهد کرد و تحویل آن را یک ماه پس از ثبت سفارش، یعنی از ماه می سال آینده شروع خواهد کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/24
الان یکی میاد میگه اسکالا کروک.بهتره! چون رنو هست!
1394/9/25
اسکالا کروک.بهتره! چون رنو هست! هههههههههه
1394/9/24
چنده؟
1394/9/25
مرسدس بنز یعنی تلفیق هنر طراحی و کیفیت که نتیجه اون بوجود اومدن خودروهایی شده که حتی بعد از گذشت چندین دهه وقتی تو خیابان از کنارتون رد می شن به اونها نگاه میکنیم و میگیم: "بنز رو نگاه کن!!! لعنتی مرگ نداره می دونی مال چند سال پیشه؟؟؟!!!"