موضوعات داغ

انتشار تصاویر جدید از هیوندای یونیک

عکس مطلب اول
هیوندای پس از ارائه پیش نمایشی گنگ از کانسپت جدید هیبریدی خود، دو عکس تازه و نسبتا قابل تشخیص را از کانسپت یونیک (IONIQ) ارائه کرد تا زمینه‌ای برای معرفی رسمی این محصول در ژانویه سال آینده میلادی فراهم کرده باشد.
در تصویر اولیه ارائه شده از این محصول چندان چیزی قابل تشخیص نبود، ولی در دو تصویر جدید ارائه شده از کانسپت هیبریدی هیوندای می‌توان هم طراحی خارجی و هم طراحی داخلی کابین این کانسپت را هرچند به صورت گرافیکی، مشاهده کرد. با اولین نگاه به تصویر نشان دهنده طراحی خارجی این محصول می‌توان کانسپی سدان اسپرت را دید که با مولفه‌های امروزی و تقریبا آینده‌نگرانه طراحی و توسعه پیدا کرده است. چراغ‌های تمام LED با چراغ‌های مخصوص روز نواری شکل و چراغ‌هایی کار شده در ورودی هوای دو طرف سپر نمایان‌گر پیشرفته بودن آن دارند و رینگ‌های پنج پره‌ای پهن و خود ورودی‌های هوای دو طرف سپر هم خصوصیات اسپرت این سدان هیبریدی را به نمایش گذاشته است. البته اکثر کانسپت‌های این سطح تجهیزات پیشرفته‌تری در طراحی خود دارند، به عنوان مثال دیگر در خودروهای آینده‌نگر یا هیبریدی‌ها از آینه‌های سنتی استفاده نمی‌شود و دوربین‌های کوچکی جای آن‌ها را گرفته‌اند، ولی در تصویر ارائه شده توسط هیوندای همچنان می‌توان آینه‌های سنتی جانبی و دستگیره‌های درب‌های سنتی را مشاهده کرد. هرچند به نظر می‌رسد که هیوندای می‌خواهد این کانسپت را هر چه سریع‌تر به مرحله تولید و عرضه نزدیک کند.
فضای داخلی کابین هم ساده، ولی در عین حال پیشرفته طراحی شده و اکثر کلید‌های فیزیکی کنسول مرکزی و... یا به صورت لمسی طراحی شده‌اند یا به درون سیستم سرگرمی منتقل شده‌اند که توسط صفحه نمایشگر اصلی بین دو خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع کنترل می‌شوند. در تصویر ارائه شده هم به نظر می‌رسد که غربیلک فرمان به سبک فرمان هواپیمای مسافربری طراحی شده است، ولی صرفا این برش در فرمان گرافیکی بوده تا صفحه کیلومتر و خروجی هوای پشت غربیلک فرمان بهتر دیده شود.
از لحاظ فنی هم در مقاله قبل که در رابطه با اولین تصویر ارائه شده از سوی هیوندای بود، به آن‌ها اشاره کردیم و گفتیم که این کانسپت با سه نوع سیستم محرک تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد، ولی صحبتی از مقدار قدرت تولیدی آن‌ها تا به حال نشده است.
منتظر معرفی رسمی و نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه ژنو و نیویورک سال آینده میلادی باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/27
فوقالعادس در یک کلام همین شیوه رو ادامه بده در آینده ای نزدیک بی رقیب میشه
1394/9/28
آینده نزدیک و بی رقیبو خوب اومدی خدایی😂😂 خداییش با وجود هیوندای کی میره ب ام و بخره؟؟😂😂😂
1394/9/27
عکسای بیشتر رو تو صفحه ی hyundaimotor اینستاگرام میتونین ببینین
1394/9/28
هر هفته 1 مدل ماشين جديد طراحي ميكنن.مگه ميشه؟مگه داريم؟؟