موضوعات داغ

پاگانی سال خود را با هوایرا آغاز کرد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی پاگانی سال جدید میلادی را با نسخه‌ای جدید از هوایرا آغاز می‌کند و با انتشار پیش نمایشی استتار یافته، وعده معرفی رسمی آن را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 که از اوایل ماه مارس 2016 میلادی شروع به کار می‌کند، صادر کرده است.
براساس جزییاتی که پیرامون این نسخه از هوایرا منتشر شده است، گویا تعداد محدود 20 دستگاهی و آن هم با قیمتی 2.7 میلیون دلاری در برنامه کاری پاگانی خواهد بود که با توجه به تصویر ارسال شده از آن، جدیدا یک کیت بدنه آیرودینامکی ارائه شده که به باله‌های بزرگ ثابت پشتی مضاف بر باله‌های کوچک استانداردی که با فرمان دادن در سرعت‌های بالا باز و بسته می‌شدند، رینگ‌های بزرگ‌‌تر آلیاژی و دیفیوزری بزرگ در زیر سپر عقب مجهز شده که منجر به خاص شدن پاگانی هوایرا شده است.
در محدوده قدرتی هم هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، ولی انتظار می‌رود که از همان پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر AMG استفاده شده باشد که با یکسری بروزرسانی‌ها، در حالت عادی می تواند حداکثر 730 اسب بخار قدرت برای به ثبت رساندن شتاب 3.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 370 کیلومتر بر ساعتی، تولید کند. در ضمن به لطف استفاده گسترده‌تر از مواد فیبرکربنی در این اتومبیل، می‌توان انتظار وزنی حداقل 1390 کیلوگرمی را هم از این اتومبیل داشت که در مقایسه با مقدار قدرت تولیدی، می‌تواند خیلی سریع‌تر از گذشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد