موضوعات داغ

سوپراستار استون مارتین در راه حراجی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی استون مارتین به مناسبت اتمام اکران و پخش همگانی جدیدترین سری از فیلم‌های جیمزباند با نام اسپکتر (Spectre)، اعلام کرد که آخرین بازمانده از استون مارتین‌های DB10 از این فیلم را به صورت حراج به فروش خواهد رساند.
براساس اعلام شرکت خودروسازی استون مارتین، این خودرو در تاریخ هجدهم (18) فوریه سال جاری میلادی، یعنی حدودا 20 روز دیگر در یک حراجی لندن به فروش خواهد رسید، خودرویی خاص و مشهور که توسط دانیل کریگ، بازیگر نقش جیمزباند هم امضا شده است. این خودرو به عنوان یکی از نادرترین DBهای ساخته شده تا به امروز شناخته می‌شود که برخلاف قبل، صرفا برای فیلم جدید جیمزباند ساخته شده و هنوز خبری از تولید انبوه یا محدود این خودرو برای بازارهای جهانی و مصارف عموم منتشر نشده است.
خودروی استون مارتین DB10 دارای بدنه‌ای فیبرکربنی و فضای داخلی لوکس به همراه صندلی‌های چرمی و لهجه‌های فیبرکربنی و آلومینیومی است که نیروی مورد نیاز حرکتی آن توسط یک پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر V شکل تامین می‌شود، گفتنی است نیروی تولیدی این پیشرانه هم توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی منتقل می‌شود و خودرو را قادر به رساندن به سرعتی 305 کیلومتر بر ساعتی می‌کند.
در آخر هم انتظار می‌رود که این نسخه بسیار خاص و ویژه از استون مارتین در حراج لندن به قیمتی 1 میلیون پوندی، یعنی چیزی حدود 1.5 میلیون دلار برسد که تمامی مبلغ پرداختی بابت آن به سازمان بشر دوستانه جهانی پزشکان بدون مرز اهدا می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/7
اینا مسلمونن نه ما
1394/11/7
چی میگی دوست عزیز مگه سازمان حقوق بشر واقعا کارشو درست انجام میده که بگیم به این سازمان یه مبلغی اهدا شده تازه اسمتم گذاشتی محمد
1394/11/7
کسی درباره سازمان حقوق بشر اینجا حرف نزده.
حمید جان اطلاعاتت رو ببر بالا بعد نظر بده.
1394/11/8
کلا حرفاتون بی ربطه عزيزان.
1394/11/8
ماشین که عالیه ولی این قسمت 007 خیلی هندی شده بود...