موضوعات داغ

BR-V، کراس اوور کم خرج هوندا

عکس مطلب اول
هوندا BR-V، سومین خودرو از یک سگمنت تقریبا خانوادگی پس از هوندا HR-V و CR-V است که با اهداف مقرون به صرفه و در بر گرفتن اقشاری بیشتر از جامعه، برنامه طراحی و توسعه آن آغاز شده و حالا به مرحله عرضه خود رسیده است که در این خصوص فعلا در بازار تایلند با قیمتی 21 هزار دلاری در مدل 5 صندلی و قیمتی 22 هزار و 900 دلاری در مدل 7 صندلی عرضه می‌شود.
باوجود قیمتی تقریبا کم، این کراس اوور در عوض گزینه‌هایی ایمنی نظیر کیسه‌های هوای جلو، سیستم کمک حرکتی در تپه‌ها، سیستم کنترل پایداری، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز ضدقفل ABS و... را در اختیارتان قرار می‌دهد و از لحاظ امکانات هم یک صفحه نمایشگر 6.1 اینچی لمسی کنسول مرکزی سازگار با سیستم عامل iOS اپل و آندروید و همچنین مجهز به دوربین دید عقب، ورودی‌های HDMI، USB، بلوتوث و AUX را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد. علاوه بر این‌ها، این خودرو به صورت سفارشی به همراه 7 صندلی و در 5 رنگ بندی مختلف بدنه عرضه می‌شود.
در زیر کاپوت این خودرو هم پیشرانه‌ای چهار سیلندر 1.5 لیتری از خانواده موتورهای i-VTEC قرار گرفته که بزرگ‌ترین مزیت آن نسبت به موتورهای دیگر، سازگاری آن با اتانول یا همان الکل اتیلیک (اتیل الکل یا الکل میوه) است که این پیشرانه را برای خانواده‌ها در بازار فعلی تایلند بسیار مقرون به صرفه کرده است. نیروی تولیدی این پیشرانه هم در حداکثر کاراییش حدود 117 اسب بخار اعلام شده است.
دیگر ویژگی‌های این خودرو هم عبارتند از لامپ‌های روشنایی LED جلو و عقب، ریل سقف یا باربند استاندارد، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید و... اشاره کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/10
ماشین خوبیه ، ولی بیریخته :|
1394/11/10
مگه واقا این امکان داره؟؟؟؟؟ آدم باورش نمیشه
1394/11/10
امیدوارم اینبار دیگه قیمت گذاریش در داخل کشور(وقتی وارد شد) درست باشه و منطقی
اشاره به قیمت گذاری های فامیلی موتور
خوشحالم میشیم شرکت دیگه ای هم وارد کنه و انحصاری نباشه
بالاخره وقتی رقابت سالم وجود داشته باشه برنده مشتری و مصرف کننده هست
1394/11/13
اگه به قیمتش دقت کنی میبینی که با گمرک صفر هم قیمتش 70 میلیون میشه! دگ قیمت منصفانه و منطقی چیه نمیدونم...165؟ !
1394/11/11
واقعا برای کشورم و مسوولینش متاسفم که این خودرو که تو خارج برای اقشار متوسط و متوسط رو به پایین تولید میشه رو تو اینجا فقط برای افراد سرمایه دار عرضه می کنند .