موضوعات داغ

فعالیت کلوپ ژاپنی ها در سال ١٣٩۴

عکس مطلب اول
کلوپ ژاپنی های کمیته کلاسیک فدراسیون اتومبیلرانی از سال ١٣٩٠ به همت مانی شعبانی شروع به فعالیت کرد، که طی این سال ها یکی از کلوپ های فعال کمیته کلاسیک فدراسیون بوده و ژاپنی سوارهای زیادی جذب این کلوپ شده اند. از اهداف اصلی این کلوپ برگزاری گردهمایی ها، همکاری و کمک اعضا به یکدیگر و آموزش به افرادی که نیاز به رهنمودهایی در زمینه جمع آوری اتومبیل خود همراه با اصالت و تقویت سیستم فنی اتومبیل خود دارند، می باشد.
از برنامه های گذشته این کلوپ می توان به برگزاری گردهمایی های ژاپنی ها اشاره کرد که رژه ژاپنی ها در پیست آزادی و برگزاری نمایشگاه تویوتا نوستالژیک در پیست کارتینگ آزادی دو نمونه از برنامه هایی است که اخیرا به انجام رسیده است. همچنین تشکیل کلاس ریس هوندا سیویک از دیگر زحمات اعضای هوندا سوار کلوپ بود.

رژه ژاپنی ها در پیست آزادی

به گفته آقای مانی شعبانی هدف کلوپ ژاپنی ها در سال آینده پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی برنامه ها می باشد که امید دارند به یاری خداوند در سال های آینده رو به جلو حرکت کرده و برنامه هایی همچنان با کیفیت را ارائه دهند که از این دست می توان به برگزاری تور خارج از شهر، همایش های تخصصی و معرفی تیم هایی به مسابقات اتومبیلرانی در سال آینده اشاره کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/27
وای یه سری ماشیناش منو یاد بازی GRAN TURISMO 1 پلی استیشن 1 میندازه همه ی خاطرات بچگیم اومد جلوی چشام میتسوبسشی GTO & لنسرو گالانت و هوندا DEL SOL و تویوتا MA70 SUPRA واقعا علی بودن اینا مخصوصا میتسوبیشی GTO
1394/12/27
خیلی هم عالی، فقط ی چیزی به نظرتون جای نیسان ماکسیما تو جمع ژاپنی ها خالی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
1394/12/27
چه بلایی تو این ۲۰ سال سر میتسو اومد که از گالانت به اون شیکی (رنگ نیلی تو عکس) به این لنسر به این بی ریختی رسید!!! خدایی مقایسه کنید با شرکتی مثل مزدا یا آئودی که محصولاتش تو این ۲۰ سال از کجا به کجا رسیدن!