خانواده شوماخر یک مجله آلمانی را دادگاهی کردند

خانواده شوماخر یک مجله آلمانی را دادگاهی کردند

آخرین اخبار خانواده شوماخر یک مجله آلمانی را دادگاهی کردند
یک قاضی آلمانی به خاطر نشر اکاذیب در مورد مایکل شوماخر، یکی از مجلات مشهور آلمانی را به دادگاه کشاند.
در دسامبر سال 2015 میلادی، مجله مشهور آلمانی Bunte در صفحه اول نشریه خود ادعا کرده بود که مایکل شوماخر، اسطوره مسابقات فرمول یک جهان موفق به بالا آوردن زانوی خود شده و در روند درمانی خود، چند قدمی را با کمک درمانگران راه رفته است. اما بلافاصله پس از آن مشخص شد که اطلاعات ارائه شده غلط بوده‌اند و مایکل شوماخر همچنان بی هوش بر روی تخت بیمارستان افتاده است.
برای روشن شدن این موضوع، خانواده مایکل شوماخر برای تکذیب خبر مجبور شدند اطلاعاتی محدود از وضعیت مایکل شوماخر و اینکه نمی‌تواند راه برود ارائه دهند، اما از آنجایی که خانواده شوماخر تصمیم داشتن روند درمانی اسطوره مسابقات فرمول 1 مخفی باقی بماند و از سال 2013 تاکنون هیچگونه صحبتی با رسانه‌ها نداشته‌اند، به سراغ وکیل مدافع خود ( فلیکس دام ) رفته و با تشکیل پرونده، از نشریه آلمانی Bunte به خاطر نشر اکاذیب و همچنین نقض قوانین حریم خصوصی شکایت کردند.
نمایندگان نشریه Bunte هم برای تبرئه کردن خود، اصرار داشتند که اطلاعات منتشر شده در صفحه اول نشریه از یک خبرچین قابل اعتماد بدست آمده که دانش خوبی از شرایط شوماخر دارد. با این حال قاضی دادگاه هامبورگ برای غرامت مبلغی بین 40 هزار الی 100 هزار یورو برای این مجله جریمه تعیین کرده است و نتیجه نهایی دادگاه در ماه آینده مشخص خواهد شد.
برچسب ها
عکس ها
نظرات
 
 
 

اردوان

1395/7/2 - 14:19
اخی😢 دلم واسش میسوزه😞😞گناه داشت بنده خدا واقعا حقش نبود به این روز بیوفته😢😢😢
Top