موضوعات داغ

رها کردن اتومبیل از فاصله 36 متری + فیلم

عکس مطلب اول
عموما مخاطبان اینترنتی هرچیزی که نابودی بلاعوض داشته باشد را دوست دارند، حالا این نابودی چه برای گوشی‌های تلفن همراه باشد، چه برای خانه باشد و چه برای اتومبیل. به عنوان مثال فستیوال آمریکایی‌ها در آلاسکا به مناسبت روز ملی استقلال که اتومبیل‌هایی غراضه را از بالای کوه به پایین پرت می‌کردد و یا در لول‌های پایین‌تر، انجین‌های روشن و یا قطعات فیبرکربنی که در زیر پرس100 تنی له می‌شدند را برای شما قرار دادیم، اما در این مقاله می‌خواهیم شما را با سوژه‌ای متفاوت آشنا کنیم.
خب به تازگی یکی از رسانه‌های فعال در صنعت خودروسازی با ساخت مستندهای "CarBoom" به روش‌های مختلف به جان ماشین‌ها می‌افتد و آن‌ها را نابود می‌کند . حال در آخرین ویدیوی خود یک دستگاه اتومبیل را در دو مرحله، از ارتفاع حدودا 36 متری رها می‌کند تا به یکسری طمع ورزی و کنجکاوی‌های عوامل پاسخ داده شود.
خودرویی که از ارتفاع رها می‌شود، یک دستگاه مرسدس بنز SLC تولید شده میان سال‌های 1972 الی 1989 میلادی است که در مرحله اول از ارتفاع 36.5 متری بر روی چندین تشک رها شده و متحمل چندان خسارتی نمی‌شود. اما در مرحله دوم به صورت عمودی بر روی یک دستگاه BMW E46 سری 3 رها می‌شود.
برای اینکه بدانید چه بلایی بر سر BMW سری 3 بخت برگشته و سپس مرسدس بنز SLC می‌آید، می‌توانید فیلم آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/10
خدا شفاشون بده . اگه جاتونو با اون ماشيناي نگون بخت عوض كنين بازم ميخندين نه ؟
1395/7/11
یه کمپین هم میتونی تشکیل بدی ........حمایت های خودرو های بی سرپرست وبد سرپرست
1395/7/11
اصن با این فیلم های نابودی اشیا حال نمی کنم. به روحیه ما ایرانی ها که میگیم قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، نمیخوره.
1395/7/11
مثلاً كه چي ؟؟؟
1395/7/13
دلم کباب شد .... ببین چطور این ماشین های نازنین رو داغون میکنن...