موضوعات داغ

عملکرد مرسدس بنز کلاس C در تست تصادف چگونه بود؟ + فیلم

عکس مطلب اول
طی آخرین تست‌های بعمل آمده از سوی سازمان ایمنی IIHS، آخرین مدل از مرسدس بنز C کلاس همانند BMW X1، هوندا سیویک، آئودی A4 و شورلت ولت، موفق به دریافت بالاترین سطح ایمنی+ و همچنین 5 ستاره ایمنی شود.
برای اعطای این مقام از سوی سازمان ایمنی IIHS، تست تصادف به طور کامل از جلو، تست تصادف نیمه از جلو، تست تصادف یک چهارم از جلو، استحکام سقف و همچنین تست تصادف از کنار برای سنجش ایمنی سر سرنشینان بر روی مرسدس بنز C کلاس 2016 انجام شده است که در تمامی آنان موفق بیرون آمده است.
براساس گزارش سازمان ایمنی IIHS، در تست تصادف جلو تنها شاهد نفوذ 4 اینچی مجموعه داشبورد هستیم، درحالی که مجموعه داشبورد نسل قبل مرسدس بنز C کلاس تا 20 اینچ هم به داخل کابین نفوذ پیدا می‌کرد. تست مقاومت سقف مرسدس بنز C کلاس هم تاکنون در نوع خود بهترین بوده است و توانسته بالاترین نمره این بخش را ازآن خود کند.
علاوه بر این‌ها، سیستم ایمنی جلوگیری از برخورد هم نقش بسزایی در ایمنی بالای مرسدس بنز C کلاس و همچنین دریافت بهترین عنوان ایمنی از سازمان IIHS داشته است. سخنگوی سازمان ایمنی IIHS هم سیستم‌های ایمنی جلوگیری از برخورد مرسدس بنز را مورد ستایش قرار داده و عملکرد آن را باورنکردی توصیف کرده است.
در ادامه می‌توانید بخشی از تست تصادف مرسدس بنز C کلاس 2016 را در قالب یک ویدیو تماشا کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/17
توقع بهتری داشتم نسبت به برند بنز.. از هرچیش بگذریم چرا درب صندوق عقب باز شد
1395/7/17
dadash halet khoobe? az 5 setare bishtar nadarimaa khkhkhkhkhk
1395/7/18
صندوق به خاطر برخورد داشبورد با زانوی آدمک باز شده تو عکس هم دیده میشه که داشبورد زانوی آدمک رو لمس کرده و سیستم صندوق پرون فعال شده( احتمالا)
کیفیت شاسی بد نیست اما واقعا من هم انتظار داشتم سینی پشت داشبورد استحکامش بیشتر باشه تا داشبورد از جاش حرکت نکنه
تست های ماشین های آمریکایی مثل موستانگ و کامارو و....خیلی نا امید کننده تر از این ماشین بوده که تو یه مورد پای آدمک گیر کرد و کلا پای آدمک (مفصل آهنی ) شکست .
1395/7/18
تو مملکت ما امن ترین خودرو هم سوار باشی اخرش تو بیمارستان جون میدی!