موضوعات داغ

موستانگ بی پروا جان چندین نفر را به خطر انداخت + فیلم

عکس مطلب اول
قطعا هیچ کس دوست ندارد آخر هفته را طوری بگذراند که یک دستگاه فورد موستانگ بی پروا با سرعت به طرفش بیاید و جانش را به خطر بیاندازد. این ماجرا حکایت یک دستگاه فورد موستانگ شلبی است که در آخر هفته هوستون، تگزاس بی پروا رانندگی کرده و جان چندین نفر اللخصوص کودکان را به خطر می‌اندازد.
همانطور که در فیلم انتهای مطلب شاهد خواهید بود، یک دستگاه فورد موستانگ شلبی GT350 به دست یک راننده ناشی و بی پروا افتاده است که نمی‌تواند به درستی قدرت 526 اسب بخاری آن را مدیریت کند و با گاز دادن ناگهانی کنترل ماشین را از دست داده و جان چندین نفر را به خطر می‌اندازد. خوشبختانه در این حادثه فورد موستانگ با جدول کنار جاده برخورد می‌کند و متوقف می‌شود تا آسیبی به افراد کنار خیابان وارد نشود، ولی در عوض محور چرخ عقب این ماشین می‌شکند تا راننده را مجبور به استفاده از جرثقیل کند.
از این دست اتفاقات معمولا برای ماشین‌های ارزان قیمت و قدیمی می‌افتد، زیرا سیستم تعلیق و انتقال قدرت نسبتا ساده‌ای دارند و نمی‌توانند به خوبی ماشین را کنترل کنند، ولی این اتفاق برای ماشین‌های مدرن و پیشرفته‌ای همچون فورد موستانگ بعید به نظر می‌رسد با یک نیش گاز کنترل خود را از دست دهد و دیگر نتوان آن را جمع کرد، ولی نسل های گذشته فورد موستانگ و کامارو به سبب استفاده از تعلیق یک پارچه و غیر مستقل عقب با چنین مشکلی مواجه اند، نقصی که البته در نسل جدید این خودروها رفع شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/25
تمام تصادف های وحشتناکه جزیره کیش هم مربوط میشه به همین ماشین های آمریکایی . چون وقتی کنترل از دست بره دیگه بر نمی گرده و هرموقع خبر از تصادف میاد همیشه یه طرف یه ماشین آمریکایی هست .
1395/7/25
فقط ماشین آلمانی وبس
1395/7/25
ژاپن،فقط ماشین ژاپنی و بس!!!