موضوعات داغ

بی وای دی 500 اسبی با لشکر برقی خود به گوانگجو رفته است

عکس مطلب اول
دیروز 18 نوامبر، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی گوانگجو چین آغاز به کار کرد و همانطورکه احتمالاً می دانید، خودروبانک با حضور خود در این نمایشگاه گزارش های مستقیمی را برای شما قرار خواهد داد. در این نمایشگاه خودروسازی های مختلف زیادی حضور دارند و سعی خواهیم کرد در مورد شرکت هایی که در ایران نیز فعالیت دارند، بیشتر صحبت کنیم.
یکی از شرکت هایی که با دستان پر به نمایشگاه گوانگجو رفته، بی وای دی BYD است که توسط شرکت کارمانیا اخیراً در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. خودروهای مختلفی از این شرکت همچون E3، T3 و یا M3 در این نمایشگاه حضور دارند ولی چند نمونه از آنها دارای اهمیت بیشتری برای ما هستند. اولین مدل F3 است که قرار است به زودی به ایران نیز بیاد و در مقاله ای جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

BYD

بی وای دی در این نمایشگاه دو غرفه دارد که جمعاً بیش از 2000 متر مربع مساحت دارند و این نشان از قدرت بی وای دی برای حضور در این نمایشگاه است که بسیاری از این قدرت را برای عرضه و تولید خودروهای برقی و هیبریدی بدست آورده است.
خودروی سانگ Song را باید ستاره این غرفه بدانیم. خودرویی که در سه مدل بنزینی، برقی و هیبریدی تولید شده و هر سه مدل در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارند.

BYD

بی وای دی سانگ DM خودروی قدرتمندی است که می تواند در عرض تنها 4.9 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. این خودروی الکتریکی که به صورت چهارچرخ متحرک است و با چنین قدرتی، می تواند تنها 2 لیتر در هر صد کیلومتر بسوزاند که عدد فوق العاده ای نسبت به توان خروجی است. این خودرو می تواند 498 اسب بخار و 820 نیوتن متر را در مدل پایه و بیش از 550 اسب بخار را در مدل Performance تولید کند.
بی وای دی شرکت معتبری است که در زمینه خودروهای برقی فعالیت گسترده ای در جهان دارد و از ژانویه تا اکتبر سال گذشته توانسته بیش از 386 هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند که بیش از 85 هزار دستگاه آن هیبریدی و یا تمام برقی بوده اند.
امیدواریم با توجه به شرایط بد آلودگی هوا در کلان شهرهای ایران، از خودروهای برقی بیشتری در سطح خیابانها و مخصوصاً ناوگان تاکسیرانی استفاده شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/1
کی بود چین رو مسخره میکرد ماشین با شتاب صفر تا 100 4/9 ثانیه که فقط 2 لیتر مصرف میکنه
حتی بی ام و i8 هم مصرفش انقدر پایین نیست و تو تست هاش بیشتر از 7 لیتر هم مصرف کرده
بچه ها دیگه چین پیشرفت کرده و خدا کنه اجازه واردات به ماشین های فوق العاده چین رو بدن
علاوه بر این بحث ها ما تو کشورمون مهندس آرین رو داریم که چند سال پیش ماشینی ساخته بود که کشور های زیادی برای ساختنش دست و پا میشکستن اما خود ایران اجازه تولید بهش نمیده
واقعا برای ایران متاسفم
1395/9/2
لایک داره سرعت پیشرفت چین...بد به حال ما با این خودرو های تولید داخلمون