موضوعات داغ

تست درایو محصولات تویوتا در ایران

عکس مطلب اول
مجموعه برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا توسط واحد بازاریابی شرکت ایرتویا و برای اولین بار در ایران و با هدف آشنایی هر چه بیشتر تمامی علاقه مندان به محصولات تویوتا و امکان تجربه رانندگی با این خودروها برگزار می‌شود. بعد از اجرای موفق برنامه های تست درایو در تهران و پس از استقبلال بی نظیر دوستداران با ارزشمندترین برند خودروی دنیا یعنی تویوتا، تصمیم به برگزاری تست درایو در سراسر کشور گرفته شد.

خودروهایی که برای آنها تست رانندگی در نظر گرفته می شوند، طیف وسعی از خودروهای تویوتا - از روفور تا کمری هیبرید و پریوس - را شامل می شوند. هر چند، به علت جدید بودن خودروی تویوتا پریوس و تکنولوژی منحصر به فرد هیبرید سینرژی درایو که در ایران نسبتا ناشناخته می باشد، تمرکز اصلی تست درایو بر روی خودروی تویوتا پریوس و افزایش آگاهی مشتریان از قابلیت های تکنولوژی هیبرید تویوتا بوده است.

اولین سری از مجموعه برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا در اردیبهشت امسال و با تست خودروهای پریوس و روفور آغاز شد. پس از آن، با در نظر گرفتن استقبال هموطنان شیرازی از کمری هیبرید، تست درایو خودروی کمری هیبرید ژاپن در شیراز صورت گرفت. سپس همزمان با آغاز فروش فوری تویوتا پریوس، سری دوم برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا با محوریت پریوس آغاز گردید و در شهرهای مشهد، شیراز، تبریز، کرمان و تهران برگزار شد. در خلال این برنامه ها، در مجموع بیش از 2000 نفر از نزدیک لذت رانندگی با خودروهای تویوتا را تجربه کردند.

در راستای احترام هر چه بیشتر به مشتریان و علاقه مندان، تست درایو خودروهای تویوتا در آینده نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و هم اینک واحد بازاریابی در حال برنامه ریزی برای برگزاری تست درایو در شهرهای اصفهان، رشت، یزد، گرگان، اراک و سایر شهرستانها نیز می باشد. علاقه مندان و مشتریان گرامی می توانند به منظور ثبت نام در تست درایو خودروهای تویوتا، به لینک ذیل مراجعه نموده و در سامانه رزرو تست درایو ثبت نام نمایند. کارشناسان ایرتویا در اولین فرصت و با در نظر گرفتن اولویت ثبت نام، اقدام به تماس با واجدین شرایط نموده و از آنها برای تست درایو دعوت خواهند نمود.

جهت ثبت نام در تست درایو می‌توانید به وبسایت شرکت ایرتویا به نشانی www.irtoya.com مراجعه نمایید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/22
راه اندازی تست درایو در ایران واقعا حرکت مثبتی هست، و امیدوارم که این فرهنگ در بین تمامی شرکتای خودوریی در ایران رواج پیدا کنه. چون تست درایو حق مشتری هست، و در تمام دنیا رواج پیدا کرده.
1395/9/22
آفرین،واقعا جای تبریک دارد،فقط ای کاش همه خودروسازان این کار را برای مشتریان انجام بدهند مطمئنا نه تنها ضرر نمیکنند بلکه یک تبلیغ عالی برای معرفی برندشون هست
1395/9/24
عمل فوق العاده مثبتی هست اما ای کاش تعرفه ی واردات و یا فروش خودروهای هیبریدی نظیر پریوس و کمری هیبریدی خیلی کم و یا در حد صفر بود تا مشوق بهتری برای خرید مردم به خاطر آلایندگی بسیار کم و مصرف فوق العاده پایین و بهینه این خودرو ها باشه.
کاری که سایر کشور ها انجام میدند
البته متاسفانه بازار ایران بازار سودمندی برای دلالان رذل و بی انصاف هستش و امیدوارم روزی برسه که نمایندگی رسمی تویوتا در ایران راه اندازی بشه چون طبق وبسایت رسمی تویوتا نمایندگی رسمی برای ایران تعریف نشده(افغانستان و عراق هستند ولی ایران نیست :) ) و ایرتویا یک شرکت ساختگی توسط ایران هست و صرفا عرضه کننده ست!