موضوعات داغ

بی ام و سری 6 نسخه 2018 معرفی شد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BMW با ارائه یک بروزرسانی کلی، اقدام به ایجاد یکسری تغییرات در طراحی داخلی و خارجی بی.ام.و سری 6 کرد.
با مروری بر تاریخچه کمپانی خودروسازی BMW می‌توان به این مهم دست پیدا کرد که آخرین نسل از بی.ام.و سری 6 یا به عبارتی دیگر، سومین نسل از سری 6 به عنوان یک خودروی کانسپت در سال 2010 میلادی رونمایی شد و سپس در سال 2011 میلادی در قالب دو خودروی کروکی و کوپه وارد بازارهای جهانی شد. حال پس از تقریبا 5 سال فعالیت مستمر در بازارهای جهانی، نوبت به آن رسیده است تا شرکت سازنده تصمیمی بر معرفی نسل جدید این سری از محصولات خود بگیرد، ولی پیش از معرفی یک نسل کاملا جدید، تصمیم به معرفی نسخه‌ای بهبود یافته برای بازار آمریکا گرفته است که از پیشرانه‌های جدید و یکسری بروزرسانی‌های ظاهری سود می‌برد.

بی.ام.و سری 6

در قدم اول باید گفت که شرکت خودروسازی BMW در قالب تغیرات ظاهری و باطنی، دو مدل کاملا جدید از سری 6 معرفی کرده است تا محرکی موقت برای فعالیت بیشتر این محصول در بازار باشد. مدل اول با کد 640i را می‌توان به دو نسخه محور عقب محرک و همچنین چهار چرخ محرک xDrive تقسیم کرد که در سینه خود از یک پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری با حداکثر نیروی 315 اسب بخاری سود می‌برد، در حالی که مدل دوم با کد 650i به پیشرانه‌ای بزرگ‌تر هشت سیلندر 4.4 لیتری مجهز شده است که می‌تواند قدرتی 445 اسب بخاری در حداکثر کارایی خود تولید کند و به چهارچرخ ماشین در مدل xDrive و یا تنها به محورهای عقب خودرو در مدل استاندارد ارسال کند.

بی.ام.و سری 6

علاوه بر پیشرانه‌های جدید، یکسری بروزرسانی‌های ظاهری هم برای سری 6 در نظر گرفته شده است که فاکتورهای بیرونی آن شامل یک سپر کاملا جدید در جلو، جلوپنجره‌ای برجسته و در نهایت رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی برگرفته از محصولات سری M می‌شود. در ادامه برای داخل کابین هم یک سیستم سرگرمی جدید با تجهیزات امروزی، روکش‌های چرمی جدید برای ادوات داخل کابین و در نهایت قطعات تزئینی فیبرکربنی برگرفته از سری محصولات M در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/30
بازم طراحش جناب آقای نادر فقیه زاده هستند؟