موضوعات داغ

وین رونی، بازیکن مشهور منچستر یونایتد چه خودرویی دارد؟

عکس مطلب اول
یکی از بحث‌های جالبی که می‌توان طرفداران فوتبال را به صنعت خودروسازی علاقه‌مند کرد و در مقابل هم می‌توان ماشین بازها را با ورزش فوتبال و فوتبالیست‌های معروف آشنا کرد، پرداختن به این موضوع است که بازیکنان مطرح جهان چه ماشین‌هایی سوار می‌شوند. درست مثل کریستیانو رونالدو که به عنوان یکی از ماشین بازترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود و تاکنون بیش از 20 خودروی مختلف عوض کرده تا در نهایت بعد از بوگاتی ویرون، به خودروی لامبورگینی اونتادور برسد. ولی خب در این مقاله قصد نداریم بار دیگر در مورد ماشین‌های کریستیانو رونالدو صحبت کنیم، اما بجای آن می‌خواهیم هرچند وقت یک بار ماشین‌های سایر بازیکنان مطرح جهانی را مورد بررسی قرار دهیم که اولین قرعه به نام بازیکن مطرح منچستر یونایتد، یعنی "وین رونی" درآمده است.
وین رونی به سراغ خودروی هیبریدی i8 با قیمتی حدوداً 100 هزار پوندی و پلاک خاص شماره 64 (در تصویر سانسور شده است) رفته است تا همسو با روحیات جنگنده خود در مستطیل سبز فوتبال، به سراغ جنگنده‌ترین ماشین BMW هم رفته باشد. این خودرو همانطور که احتمالاً می‌دانید، از یک موتور 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژر 3 سیلندر و یک موتور الکتریکی بسته شده به باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کند که خروجی ترکیبی 362 اسب بخاری قدرت دارد و می‌تواند در عرض 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و ماشین را تا مرز 250 کیلومتر بر ساعت همراهی کند، البته سرعتی 250 کیلومتر برساعتی که تنها در کشور آلمان به صورت الکترونیکی محدود شده است.
کمی هم در مورد خود وین رونی صحبت کنیم، می‌توان گفت که این اسطوره فوتبال منچستر یونایتد متولد 24 اکتبر 1985 میلادی است که در سن 9 سالگی به باشگاه اورتون پیوست و نخستین بازی حرفه‌ای خود را هم در سال 2002 میلادی برای این تیم انجام داد که پس از 2 فصل همراهی تیم اورتون، در سال 2004 میلادی با مبلغ 25.6 میلیون پوند به تیم منچستر یونایتد پیوست و توانست طی سال‌های حضور خود در این تیم، 5 بار در لیگ برتر انگلستان، 1 بار در جام باشگاه‌های جهان، 1 بار در لیگ قهرمانان اروپا و 2 بار هم در جام اتحادیه انگلستان جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/8
خودروبانک من واقعا از شما سپاس گزارم و نمیدونم چه طوری بابت این لطف بزرگی ک کردین تشکر کنم. شما یکی از بزرگ ترین سوال ها و دغدغه های زندگی من و یک ملت حل کردین .لطفا از این ب بعد به جای کارای بی فاییده ای مثل تست و بررسی خودرو بیایین بگین کی چه ماشینی داره
فوتبالیستا و هنرمندا تموم شدن بیایین سراغ کاربرای سایت


مثلا من ساندرو دارم
1395/10/8
زنده باد رونی و طرفداران شیاطین سرخ
یه رنجروور هم داره البته که بیشتر با اون تردد میکنه