موضوعات داغ

یحیی توره با پول انگلیسی‌ها ماشین انگلیسی سوار می‌شود

عکس مطلب اول
اگر به فرض مثال در هفته درآمدی 260 هزار دلاری داشته باشید و این مبلغ در یک سال به 13 میلیون دلار برسد، چرا یک ماشین لوکس و گران قیمت و یا ماشینی سوپر اسپرت سوار نشوید؟! دیروز بر روی خروجی سایت یک مقاله در رابطه با وین رونی و ماشینی که سوار می‌شود قرار دادیم، حال امروز قصد داریم در مورد بازیکن مطرح منچسترسیتی، یعنی یحیی توره و ماشین زیر پایش صحبتی کوتاه داشته باشیم، پس بدون مقدمه چینی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.
ماشینی که یحیی توره برای خود انتخاب کرده است، یکی از محصولات کوپه شرکت خودروسازی رولزرویس یعنی "رایث" است که برای اولین بار در سال 2013 میلادی معرفی شد که در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه دوازده سیلندر 6.6 لیتری توئین توربو سود می‌برد و می‌تواند حداکثر نیرویی 624 اسب بخاری و 800 نیوتن متری تولید کند که در عمل با ارسال آن به سمت خروجی توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک ZF، موفق به ثبت شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی شده است.

رولزرویس رایث


کمی هم در مورد خود یحیی توره صحبت کنیم، این هافبک معروف ساحل عاجی در 13 می 1983 میلادی (33 سال) متولد شده و هم اکنون در تیم منچسترسیتی انگلستان توپ می‌زند، در حالی که پیش از این سابقه حضور در تیم‌های مهمی همچون المپیاکوس، موناکو و مهم‌تر از همه بارسلونا را در کارنامه خود دارد.
ریشه‌ای‌تر بخواهیم در مورد یحیی توره صحبت کنیم، فوتبالش را در سال 1996 میلادی در آکادمی جوانان میموساس آغاز کرد و دو سال بعد موفق شد به باشگاه "بِه‌ وه رن" بلژیک بپیوندد و تا سال 2003 میلادی در این باشگاه فعالیت کند. اما مهم‌ترین دوران بازی یحیی توره را می‌توان زمانی عنوان کرد که در 26 ژوئن 2007 با قراردادی 10 میلیون دلاری به باشگاه بارسلونا پیوست تا تجربه حضور در کنار بزرگانی همچون رونالدینیو و اتوو را داشته باشد. در آخر هم یحیی توره در تاریخ 2 ژوئیه 2010 میلادی با قراردادی 5 ساله به مبلغ 30 میلیون یورو به باشگاه منچسترسیتی پیوست و همچنان هم در این تیم حضور دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد