موضوعات داغ

بی ام و M2 قوی تر از لامبورگینی هوراکان

عکس مطلب اول
بی ام و M2 با قدرت ۳۶۵ اسب بخاری خود یکی از بهترین محصولات در کلاس خود و همینطور یکی از بهترین ساخته‌های M پاور است.
با این وجود تیونری به نام منهارت (Manhart) معتقد است که قدرت تولیدی توسط موتور این خودرو به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز نیست و نمی‌تواند یک علاقه مند واقعی را راضی کند. برای همین متخصصان این تیونر دست به کار شدند تا قدرت موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی این خودرو را تا ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور آن را نیز تا ۷۵۰ نیوتون متر افزایش دهند.

بی ام و M2

این اعداد به لطف استفاده از اینترکولر ارتقا یافته، بازبینی در نرم افزار ECU و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت به دست آمده اند. این تیونر آلمانی همچنین ترمزهای این خودرو را نیز تقویت کرده و سیستم تعلیق اسپرت از کمپانی KW را نیز بر روی خودرو نصب کرده است. تغییرات ظاهری نیز شامل استفاده از اسپیلیتر جلو، درب موتور، رکاب جانبی و باله‌ی عقب جدید هستند که همگی از جنس فیبر کربن ساخته شده اند.

بی ام و M2


رینگ‌های استاندارد خودرو نیز با نمونه‌های ۱۹ اینچی از منهارت جایگزین شده اند که بر روی آن‌ها لاستیک های میشلن مدل Cip 2 با ابعاد 255/35 در جلو و 285/30 در عقب قرار گرفته اند.
در داخل کابین هم از چرم آلکانترا و تریم طلایی استفاده شده است. صندلی های اسپرت ساخت ریکارو نیز جایگین صندلی های استاندارد خودرو شده اند تا ظاهری اسپرت تر به قدرتمندترین بی ام و M2 اعطا کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/27
آخرش چند؟