موضوعات داغ

مجموعه ای از مرسدس بنز های بدشانس و احمق را ببینید + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز باوجود داشتن محصولاتی مدرن که اکثر آنان به سیستم‌های بروز ایمنی و امنیتی مجهز شده‌اند، اخیرا با انتشار یک ویدیو تدوین شده در یوتیوب به چالش کشیده شده است.
اغلب مواقع فیلم‌های Dashcam یا همان دوربین‌هایی که در جلوی خودروها نصب می‌شود، صحنه‌های قریب الوقوعی را به ثبت می‌رسانند که تصادفات جاده‌ای یکی از سوژه‌های جذاب این دوربین‌ها برای ضبط به شمار می‌روند. حال این کلیپ‌ها دردسری شده‌اند برای کمپانی خودروسازی مرسدس بنز که نشان می‌دهد دارندگان محصولات مرسدس بنز چندان به قوانین و آداب رانندگی آشنا نیستند و در برخی مواقع هم سیستم‌های ایمنی و پیشگیری از تصادف چندان خوب عمل نمی‌کنند تا سلامت ماشین و سرنشینان آن را تامین کند.
پیرو این موضوع، گروه خودروبانک در ادامه برای شما یک ویدیو حدودا 10 دقیقه‌ای آماده کرده است که نشان می‌دهد دارندگان محصولات مرسدس بنز چندان به قوانین رانندگی پایبند نیستند و همین که سوار بر مرسدس بنز شده‌اند دیگر کافیست، ولی در عمل می‌بینیم که اینطور نیست و در برخی از مواقع هم سیستم‌های جلوگیری از تصادف به کمک راننده نیامده و باعث تصادف با ماشین‌های جلویی می‌شود. البته در اکثر مواقع هم اشتباه راننده است که منجر به تصادف می‌شود و کاری از سیستم‌های ایمنی برنمی‌آید و در بیشتر اوقات هم ماشین‌های قدیمی مرسدس بنز مورد استفاده قرار می‌گیرند که فاقد سیستم‌های ایمنی و امنیتی جدید هستند.
در ادامه شما را در دعوت به تماشای کلکسیونی از تصادفات محصولات مرسدس بنز می‌کنیم که تنها ظرف یک هفته رخ داده و در یک ویدیو گردآوری شده‌اند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/11
بیشتر از اینم انتظار نمیره، تا چند سال دیگه بنز و بی ام دبلیو هم باید جلو کره ای ها سر خم کنن، همینطور که بقیه کردن 😎 پیشرفت رو از کره یاد بگیرید
1395/11/12
به این نتیجه میرسیم فرهنگ و شعور رانندگی و حق تقدم چیزه خوبیه نه به ماشین ربط داشته باشه تو ایران از این بدتره در روز
1395/11/11
به نظر من ربطی به برند مردسدس بنز نداره این کلیپ بیشتر فرهنگ رانندگی روس ها رو داره معرفی می کنه !!!!!
1395/11/11
اون که داشت با لندکروزه کل کل می کرد سوناتا بود ,نه مرسدس بنز
1395/11/11
با سلام
خداییش عنوان این خبر به نظرتون با فیلمها سازگاره؟؟؟؟؟تو خیلی از اونها که یه ماشین باهاشون تصادف می کنه یا مثلا کسی که اس ال اس رو به جدول می ماله مرسدس مقصره؟؟؟؟
1395/11/11
البته خودروبانک عزیز یکیشون سوناتا 2001 بودا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی اصلا اینجور رانندگی کردن ربطی به بنز نداره که شما نوشتین دردسر برا بنز درست شده در ثانی سیستمهای پیشگیری از تصادف رو اونهایی که بود درست کار می کردن البته این سیستمها نمی تونه بزاره کسی بهش نزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/11/18
بیشتر این کلیپها مربوط به روسیه بودن.به جرات میشه گفت خیلی از لحاظ فرهنگ پایین هستن.کافیه یکبار خودتون سفر کنین میبینین. وای از دست این روسهای....
1396/4/17
هیچکدوم به شرکت مرسدس ربط نداره مال دستفرموناس بعدشم اینکه یکی دیگه می کوبه به این طفلی تقصیر اینه؟
1396/4/17
هیچکدوم به شرکت مرسدس ربط نداره مال دستفرموناس بعدشم اینکه یکی دیگه می کوبه به این طفلی تقصیر اینه؟