موضوعات داغ

لطفاً از پاگانی زوندا فیلم نگیرید + فیلم

عکس مطلب اول
درحالی که پیشرفت تکنولوژی باعث آسان‌تر شدن زندگی مردم شده و امکانات بسیار زیادی برای آنان فراهم آورده است، در مقابل هم باعث بروز بسیاری از مشکلات شده است که یکی از آنان می‌تواند ظهور گوشی‌های تلفن همراه دوربین دار و بعد از آن هم گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با دوربین‌های بسیار قوی و باکیفیت باشد که معضلی تحت عنوان "تلاش برای فیلم گرفتن در هر شرایطی" برای مردم بوجود آورده است.
همین چند روز پیش بود که ساختمان پوشاک پلاسکو دچار حریق شد و پس از چند ساعت سوختن، اسکلت فلزی آن دوام نیاورد و کل ساختمان تخریب شد و باعث کشته شدن بسیاری از هموطنان، از جمله شهید شدن جمعی از آتشنشانان داخل ساختمان شد. ولی چه در هنگام آتش گرفتن ساختمان و چه بعد از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، همچنان شاهد جمعیتی گوشی بدست بودیم که نیروهای امدادی را پشت جمعیت خود نگه داشته بودند تا فیلم‌های زنده و داغ از فاجعه پلاسکو ثبت و سپس پخش کنند.
حال این موضوع تنها مختص به مردم یک کشور نیست و در سایر نقاط جهان هم شاهد معضل "تلاش برای فیلم گرفتن در هر شرایطی" هستیم که یکی از آنان می‌تواند فیلم گرفتن در حالت رانندگی از خودروهای گران قیمت و سوپر اسپرت باشد که اخیرا یک دستگاه خودروی سوپراسپرت پاگانی زوندا F را قربانی خود کرده است. عطشی سیری ناپذیر برای فیلم گرفتن که هرچند توسط سرنشین کنار و به صورت خیلی محدود ضبط شده است، ولی نشان می‌دهد که راننده خودرو حواسش را تمام و کمال بر روی تماشای پاگانی زوندا F معطوف کرده است و خودروهای اطراف هم در حال فیلم برداری از این خودرو هستند.




نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/14
سیلوچوکو؟